Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stal_Fiore schreef:Die van mij krijgt:
- graszaadhooi
- klein handje EquiLife F4F (vitaminebrokje van Paard Natuurlijk)
- phytonics glucobalance
- phytonics podocom
- magnesium chelaat van Paard Natuurlijk
Dit allemaal trouwens niet op advies van de dierenarts, maar op advies van de holistische therapeut.
nicolanca schreef:Stal_Fiore schreef:Die van mij krijgt:
- graszaadhooi
- phytonics glucobalance
- phytonics podocom
Dit allemaal trouwens niet op advies van de dierenarts, maar op advies van de holistische therapeut.
Ik gaf vroeger magnesium chelaat van Paard Natuurlijk maar vond het onhandig in gebruik en geef nu in plaats daarvan glucobalance. Waarom geef jij allebei? Teveel magnesium is toch ook niet goed?
Kyno schreef:Marjo, wat fijn zeg!
En bedankt voor de tip van het hooinet! Je hebt er een na-aper bij haha. Vrijdag worden mijn fris bestelde equine fusion all terrains geleverd (gelukkig net voor de vorst!) .
Wij krijgen morgen de uitslag van de bloedtesten, spannend!
nicolanca schreef:Stal_Fiore schreef:Die van mij krijgt:
- graszaadhooi
- phytonics glucobalance
- phytonics podocom
Ik gaf vroeger magnesium chelaat van Paard Natuurlijk maar vond het onhandig in gebruik en geef nu in plaats daarvan glucobalance. Waarom geef jij allebei? Teveel magnesium is toch ook niet goed?
MarliesV schreef:Die van mij is gisteravond ontsnapt, heeft een halve zak winterwortel gehad, een bakje geweekte bietenpulp en stond te vreten bij de hooibaal toen ze werd ontdekt.
Fingers crossed dat ze niet bevangen raakt van de suikers.