Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Femke_Tweety schreef:Ha, dat laatste heb ik volgens mij gezien. Was wat onbekende weggetjes aan het verkennen met paardlief. (die valk dus)
Meteen ook maar update van Tweet: na nog wat pech (2e schieffel erbij) zijn we nu eindelijk weer op de goede weg. Been met annulair ligament blessure houdt zich goed. Het rijden zijn we/ben ik weer redelijk serieus aan het oppakken.
Tweet heeft nog wat weinig spier, en is wat stijf af en toe, maar hij heeft ook een half jaar haast niets gedaan.
Korte wendingen maak ik nog niet, maar gewoon lekkere ritten buiten gaan weer oké. Heeft het been ook geen reactie op.
De bult zit er nog.
Wel heb ik de indruk dat die langzaamaan en met ups en downs wat kleiner aan het worden is.
Goed nieuws dus, hier.
Ik las dat er weer nieuwe blessure-paarden bijgekomen zijn, maar ook dat er wat paarden op de goede weg zijn.
Dat laatste is super natuurlijk.
Ook hier nog een behoorlijk verschil tussen beide pootjes. Zijn voormalig blessurebeen is echt volledig strak (het kán dus wel!) en dan valt het extra op dat de kogel van zijn nieuwe blessurebeen er behoorlijk opgezet uitziet. Maar goed, ik doe mijn best. Stappen, dagelijks Ice-Viben en daarna klei erop. Op aanraden van mijn stalgenootje bandageer ik ook maar als ik jouw verhalen weer lees ga ik twijfelen, het wordt er, ondanks dat ik alleen stap best warm onder. vonneke schreef:Goed nieuws Splash!!
Wat een k*t verhaal Gulpje!
Maar houd je vast aan verhalen zoals die van Michelle en mij. Onze paarden zijn weer (voor zo ver dat kan) volledig genezen!!
Is er interesse voor een filmpje van afgelopen weekend op concours?

vonneke schreef:
heerlijk! Ziet er super uit en wat een fijne gangen.
. Maar been was vrijdag weer helemaal dun en niks meer te zien, waarschijnlijk toch een lichte verstuiking of kneuzing. Nooit een pas kreupel gelopen dus voorzichting een poging gedaan tot rijden, ging helemaal prima. Zaterdag een uur gestapt en korte stukjes gedraafd door het bos. Zondag had ik wedstrijd staan, gelukkig op eigen terrein en toch maar gekeken hoe ze het vol zou houden met losrijden. Ging allemaal prima. Top paard! Proef gereden en 192 punten. Trots op m'n bollie en gelukkig nog steeds geen reactie aan het been of andere (enge
) symptomen. 

Het was zo zielig om te zien. Toen ik het ontdekte in de stal barstte ik in tranen uit. DA was er gelukkig snel en was blij dat ik gebeld had, het waren niet zomaar dikke benen. Paard had gelukkig geen koorts. 

.