Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Femke_Tweety schreef:Ha, dat laatste heb ik volgens mij gezien. Was wat onbekende weggetjes aan het verkennen met paardlief. (die valk dus)
Meteen ook maar update van Tweet: na nog wat pech (2e schieffel erbij) zijn we nu eindelijk weer op de goede weg. Been met annulair ligament blessure houdt zich goed. Het rijden zijn we/ben ik weer redelijk serieus aan het oppakken.
Tweet heeft nog wat weinig spier, en is wat stijf af en toe, maar hij heeft ook een half jaar haast niets gedaan.
Korte wendingen maak ik nog niet, maar gewoon lekkere ritten buiten gaan weer oké. Heeft het been ook geen reactie op.
De bult zit er nog.
Wel heb ik de indruk dat die langzaamaan en met ups en downs wat kleiner aan het worden is.
Goed nieuws dus, hier.
Ik las dat er weer nieuwe blessure-paarden bijgekomen zijn, maar ook dat er wat paarden op de goede weg zijn.
Dat laatste is super natuurlijk.
vonneke schreef:Goed nieuws Splash!!
Wat een k*t verhaal Gulpje!
Maar houd je vast aan verhalen zoals die van Michelle en mij. Onze paarden zijn weer (voor zo ver dat kan) volledig genezen!!
Is er interesse voor een filmpje van afgelopen weekend op concours?
vonneke schreef: