Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xEline schreef:Wienke, lopen heeft dan geen zin het moet weken in water en uitgesneden worden.
Als ik alles zo lees van iedereen moet je er echt zelf achter komen wat goed is en wat niet. Ik heb bijvoorbeeld een paard op stal met silicone ijzers waar dit echt helpt. Of het bij kimberley helpt moet ik nog achter komen. Nou heeft ze het maar in een koot dus denk dat dat ook weer verschil maakt met of je paard in twee of zelfs vier benen artrose heeft.
wienkecarlo schreef:xEline schreef:Wienke, lopen heeft dan geen zin het moet weken in water en uitgesneden worden.
Als ik alles zo lees van iedereen moet je er echt zelf achter komen wat goed is en wat niet. Ik heb bijvoorbeeld een paard op stal met silicone ijzers waar dit echt helpt. Of het bij kimberley helpt moet ik nog achter komen. Nou heeft ze het maar in een koot dus denk dat dat ook weer verschil maakt met of je paard in twee of zelfs vier benen artrose heeft.
Ik bedoel meer van, is het SLECHT voor je paard, of juist niet?
wienkecarlo schreef:xEline schreef:Wienke, lopen heeft dan geen zin het moet weken in water en uitgesneden worden.
Ik bedoel meer van, is het SLECHT voor je paard, of juist niet?
_Kiki_ schreef:"Fijn" dat het nu goed gaat Toulouse, wel zielig dat ze al zoveel pijn heeft gehad waarschijnlijk
Hoe gaat het nu met je paard Eline?
Ik denkt dat je dat het beste zelf kan bepalen Jientis. Kan/wil je nog veel veranderen als je zeker weet dat het artrose is? Als je denkt dat het ook iets anders kan zijn, of het echt niet goed voelt kan je beter toch een DA laten kijken denk ik.
Toulouse1 schreef:Hier ook iemand met een artrosepaardje. De artrose zit in het kroongewricht linksachter en is eigenlijk zo zwaar dat het gewricht is vastgegroeid, maar daardoor heeft ze er juist helemaal geen last van. Want geen beweging in het gewricht betekent ook geen wrijving. Het kroongewricht is ook een gewricht dat sowieso al niet heel mobiel is in tegenstelling tot bijvoorbeeld de kogel of knie. Ze werkt gemiddeld 5 maal per week, vooral dressuur, maar ook springen en zelf crossen is geen probleem. Ze krijgt hiervoor ook niks van supplementen. Ik heb er dus heel veel geluk mee gehad, maar ze moet een periode (voor ik haar kocht) gehad hebben waar ze veel pijn had. De dierenarts zei dat ik geen twee keer zoveel geluk zal hebben, want de kans dat het gewricht zich 'herstelt' is heel, heel klein.
horsie1994 schreef:Is hier iemand die ervaring heeft met duivelsklauw?