Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zippora schreef:@Vilar
Het probleem is dat de maattabellen die je op internet vindt, niet overal hetzelfde zijn. Dus vandaar dat ik het niet meer weet op welke site ik wel kan vertrouwen.
Isapaardje schreef:bertine37 schreef:Net mijn easyboots gepast.
Volgens de maattabel zouden ze moeten passen, maar ik krijg ze met geen mogelijkheid aan. Heb hem wel helemaal opengeklapt zoals aangegeven. Betekend dat toch dat ze te klein zijn ?
Twijfel over 1 of 2 maten groter.
Welke heb je aangeschaft?
En hoe heb je gemeten, dat is dan gelijk de volgende vraag.
zuma1 schreef:oke kom ook ff binnenvallen met een vraagje ..heb sinds gisteren de easyboot glove voor mijn paardje met veel moeite aangkregen ,nu blijft er 1 heel mooi zitten ook met draven .maar de ander niet gelijk al met aantrekken zie ik licht verschil .Hoe kan dit ? Misschien toch niet goed aangetrokken ? Onder het draven gaat het echt helemaal scheef ..Brand maar los
zippora schreef:@Vilar
Het probleem is dat de maattabellen die je op internet vindt, niet overal hetzelfde zijn. Dus vandaar dat ik het niet meer weet op welke site ik wel kan vertrouwen.
@ Delphi
Ik heb het precies gemeten zoals in de instructies stond en op de foto's van equine fusion stond voorgedaan. Foto's van zijn huidige hoefstand heb ik helaas niet. Ik werd me er inderdaad wel van bewust dat ik dan dus blijkbaar in de breedte wat extra ruimte ga overhouden.
Daarom wilde ik ook de nieuwe easyboot trail proberen (die geeft een perfect match met maat 2).
Kijken op welke hij beter loopt.
Croo schreef:Horsesandme schreef:Heeft iemand al eens easyboot schoenen besteld bij Agradi? Worden ze daar per stuk of per paar verkocht. Vond t niet helemaal duidelijk op de site. Als ze per stuk verkocht worden zijn ze daar wel heel duur...
Hoefschoenen worden daar volgens mij altijd per stuk verkocht.
Marcella schreef:ik ga nou toch eens nameten ..had allebei de hoeven gedaan allebei de zelfde matenzuma1 schreef:oke kom ook ff binnenvallen met een vraagje ..heb sinds gisteren de easyboot glove voor mijn paardje met veel moeite aangkregen ,nu blijft er 1 heel mooi zitten ook met draven .maar de ander niet gelijk al met aantrekken zie ik licht verschil .Hoe kan dit ? Misschien toch niet goed aangetrokken ? Onder het draven gaat het echt helemaal scheef ..Brand maar los
Kan zijn dat de andere hoef een andere maat is.
Horsesandme schreef:Croo schreef:
ok dan vind ik ze daar wel heel erg duur. Heb mijn easyboot schoenen een halfjaar geleden bij de hoefschoenenwinkel besteld voor 75euro per stuk. Bij Agradi staan ze voor 139.50
bertine37 schreef:Ik meette 17 cm lengte en kwam op maat 5 uit.