Sorry ik heb het topic wel een beetje doorgelezen maar 140 pagina`s was ietwat veel.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Merel_Brit schreef:Ik kan me dat helemaal voorstellen Splash, wij zijn het ook echt zat. Wat goed dat je een second opinion hebt aangevraagd. Ik twijfel nog of ik het ook zal doen. Ik zit nu vooral met het financiele plaatje.
Suikermeisje, ja ik ben echt al lang bezig met nog 0 resultaat. Vandaar dat ik hier eens binnen kom vallen. Ik wil graag weten of mijn gevoel nou echt zo overdreven is, of dat het toch wel een beetje idioot begint te worden. het moet wel ethisch blijven tegenover m`n paard. Ze toont geen pijn maar toch.... Ze is in de laatste 3,5 maand 2x gescand na de operatie. De geopereerde pees herstelt goed, vorige keer was er een stukje lager weer een kleine irritatie. Zo gaat het dus al vanaf het begin. Gaat het een goed, komt er weer iets anders bij. Voor m`n gevoel is het 1 pas vooruit, 2 passen terug.
Merel_Brit schreef:Mag ik mij ook hier melden? Mijn paard heeft dan wel niet echt een peesblessure gehad zoals die vaak voorkomt maar volgt wel ongeveer hetzelfde traject.
Mijn 8 jarige merrie Evy loopt sinds januari met klachten. (voor de uitgebreide versie graag pb) In augustus is ze uiteindelijk geopereerd en heeft ze een ringband-release gehad. Helaas kunnen we nu nog steeds maar 2x een kwartier stappen. Telkens is er weer iets anders en ik begin de hoop op te geven. Daarom hoop ik hier steun te vinden bij lotgenoten.De dierenarts blijft bijna irritant optimistisch.
Het stappen aan de hand wordt steeds lastiger omdat ze steeds springeriger wordt. Hoe lossen jullie dat op? Wanneer ging jullie paard voor het eerst weer los?
De pees waaraan ze geopereerd is herstelt overigens wel heel goed. Het zijn nu bijkomende klachten die het zo moeilijk maken.
Femke_Tweety schreef:Ha, dat laatste heb ik volgens mij gezien. Was wat onbekende weggetjes aan het verkennen met paardlief. (die valk dus)