Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
capopjekop schreef:Voeten warmen heb ik niet gedaan. Ik heb er wel over zitten nadenken om sokken onder de schoenen te doen, maar dat uiteindelijk niet gedaan omdat het me kouder lijkt als die sokken blubberig worden.
capopjekop schreef:God ik kan wel janken, Grietje loopt sinds gisteravond weer dramatisch, helemaal op haar achterhand hangen, vrijwel niet willen lopen. Ik wil niet weer zo soebatten en aangezien de smid toch hoognodig moet komen heb ik maar meteen met van nassau gebeld. Morgenvroeg moet ik even naar visdonk bellen of ze nog een plekje hebben om foto's te maken. Dus duimen jullie even mee?
Ash_ schreef:Komt de stillemeelezer weer met een vraagje.
Met haf mag ik zijn beweging weer op gaan bouwen. Omdat de bak een drama is vroeg ik aan de DA per wanneer hij weer op de stenen gestapt mocht worden.
Antwoord DA: Zo min mogelijk want dit kan een terugval of een nieuwe hoefbevangheid veroorzaken.
Daar had ik nog nooit van gehoord. Is dit waar?
(
capopjekop schreef:Volgens mij klopt dat jaIk heb iig altijd in het begin alleen op een zachte ondergrond gestapt, sinds kort ga ik met Amber wel over de weg. Ik zou iig het risico niet nemen.
Nou ik ga zo bellen, ben nu echt kotsmisselijk, de hele nacht geen oog dicht gedaan. Ik zie toch wel een beetje tegen de reis op. Als het plek is wordt het voor mij de eerste keer dat ik zo ver rijd met trailer.