Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bah. 
7 weken geleden te horen gekregen dat er achter ook iets leek te zitten en dat het de vraag is of dat ooit nog goed komt. Ik geloof daar niet in (haar bekken/si gewricht zat vast door de rust en daardoor liep ze kort achter) dus ik concentreer me op het voorbeen. Het voorbeen is voor 70% hersteld en we mogen opbouwen naar een uur stappen per dag. Ik moet over 3 maanden terug en stiekem hoop ik haar dan weer op te mogen pakken.
Lukt jou dat een uur stappen per dag? Moet dat dan in 2x een half uur? Of 1x een uur?Peelie schreef:Dan hier toch een klein lichtpuntje. Mara's been word weer slanker onder het verband. Dat gaat de goede kant op, eindelijk! We zijn al bijna 3 weken bezig om de oedeem er uit te krijgen.
Peelie schreef:6 september
[ Afbeelding ]
10 september
[ Afbeelding ]
6 september
[ Afbeelding ]
10 september
[ Afbeelding ]
En haar pootje in het verband:
[ Afbeelding ]
Nou, zo even de foto's
Hier gaat het om een verrekking van de oppervlakkige buiger
die inmiddels wel genezen verklaard is. 
suikermeisje schreef:Zoiets heb ik ook hoor, mijn ambities zijn het ook, maar de tijd zal het uitwijzen. We zullen zien.
Maar lastig hoor. Vanaf hoeveel minuten ga je uitbouwen naar een uur? Want neem aan dat dat dan in die 3 maanden tijd is oid?