Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:janouk...hoe is het met image?
capopjekop schreef:Daar ben ik dus ook bang voor Esther. Helaas was het dat hooi of niks, want mijn hooiboer kreeg er weer wat tussen. Organisatorisch ben ik af en toe ook zo'n warhoofdIk hoop dat ik kan slapen vannacht. Enerzijds hoop ik natuurlijk dat er morgen plek is, anderzijds ben ik ook wel bang dat ik straks op mijn kop krijg
Grietje is nog steeds niet in de conditie die ik gehoopt had.
capopjekop schreef:anderzijds ben ik ook wel bang dat ik straks op mijn kop krijgGrietje is nog steeds niet in de conditie die ik gehoopt had.
Nado schreef:Ik denk meer aan de koude modder, ze is vorige winter toch ook ziek geweest ? Ws winterbevangenheid ? Het kan zijn dat haar voeten inmiddels weer te koud zijn geworden. Maar ja, alles is gissen, ik duim dat ze morgen kan komen en dat het daarna weer de goede kant op kan gaan.
capopjekop schreef:Ik heb een stuk voor de stal verhard maar dat is niet heel groot. Verder heb ik een stuk wei afgezet dat ze stukje voor stukje mochten kaal eten en dat hebben ze nu omgeploegd. Ik wilde een stuk van dat kapotgelopen stuk afsluiten met bielzen en daar zand op doen. Helaas mag ik het niet afgraven want het is natuurgebied. Anders toch maar overwegen om een groter stuk te betegelen. Hoe groot is jou verharde deel?
Dat zijn nette punten, gefeliciteerd!