Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alani schreef:Netje helemaal met je eens; het wordt nooit beter alleen maar slechter. Spat geneest niet, maar is hooguit een tijdje rustig. Eigenlijk een vulkaan.
@Bloemjess
Maar goed, ik begrijp je zeker wel hoor. Ik kan nu een grote mond hebben en denken er is geen kans meer en wonderen bestaan niet. Maar als het beestje van mij zou zijn, zou ik ook nog niet opgeven.
@Zamero; da's weer ff genieten van je knollebeest. Heerlijk!
Alani schreef:@Enniee:
Ik maak beslist wel extra kosten. Voorheen rondom op de ijzers inclusief spatbeslag en elke 6 weken opnieuw beslaan. Inmiddels van beslag af en staat ze blootvoets. Gaat uitstekend. Ze krijgt nu sinds een jaar corta-flex (€ 70,= per maand) en zo nu en dan een Meta-cam kuur (€ 300,= per maand). Die laatste probeer ik niet te vaak te hoeven geven, want da's natuurlijk extreem duur. Ook heb ik sinds een jaar rubber matten in haar box liggen en die vind ik uitkomst. Die kosten een drol, 2ehands via MP gekocht. Ze heeft meer grip met opstaan en is ook minder stijf. Echt een aanrader!
Op de foto's weer laten zetten, heb ik alleen gedaan als daar een aanleiding toe was. Tijdens de begeleiding van Emmeloord zijn maar 1x foto's gemaakt. Volgens de da had het veel te weinig zin om naar een half jaar alweer foto's te maken. Hij vond het klinische beeld veel meer zeggen. Wanneer bij Selena de spat weer actief is (dat wil zeggen dat er weer een ontsteking zit) dan geef ik haar een Metacam kuur. En ter ondersteuning dus Corta-flex
enniee schreef:Jij hebt wel veel extra kosten inderdaad!! Die rubberen matten lijken mij ook wel wat.. Maar gaat alle mest daar niet onder zitten en word het dan geen stinkboel enzo?