Slmt9 schreef:Je kan ook nog kurkuma proberen. Dat was degene die er hier voor zorgde dat de pulsatie eindige.
Slim ! helemaal niet aan gedacht. Ga er straks gelijk naar kijken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjo89 schreef:Slmt9 schreef:Je kan ook nog kurkuma proberen. Dat was degene die er hier voor zorgde dat de pulsatie eindige.
Slim ! helemaal niet aan gedacht. Ga er straks gelijk naar kijken.
Nijnteee schreef:Wat ik mij afvroeg, rijden jullie nog op je paard ? Met cushing en chronisch bevangen.
Stal_Fiore schreef:Naath86 schreef:Chica heeft eerst een week op volledige pijnmedicatie gestaan met Novacam en Ascal 600. Afgelopen week, de tweede week, zijn we gestopt met de Ascal en krijgt ze halve dosis Novacam. Van de dierenarts mogen we morgen stoppen, maar dat vind ik nog best eng. Wat zouden jullie doen? Ze loopt niet heel slecht meer, in stap loopt ze mooi door maar in draf zie je wel dat ze echt niet goed is. Als ik jullie dan hoor met 4 a 5 week medicatie dan weet ik nog niet zo goed wat ik moet doen...
De ascal is geen pijnmedicatie. Dat is ontstekingsremmer.
Novacam is een mogelijkheid bij hoefbevangen, maar meestal wordt er voor equipalazone (buut) gekozen.
Als ik jou zo hoor, heeft jouw pony niet een hele heftige fase. Aangezien ze in stap goed loopt. Zijn er foto’s gemaakt?