Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mooney schreef:Bedankt voor de info Maris
Ik zal ook nog maar even contact zoeken met de dierenarts, want ik hou niet zo van halve informatie.
Equitop Gonex is voor zijn gewrichten, was eigenlijk een beetje aan het rondkijken voor alternatieven want mijn alles-etende pony vindt het vies en laat er zijn brok voor liggen. Daarbij zit er een flink prijskaartje aan en gaat het een maandje mee. Dus als het te vervangen is met een Glucohorse oid zou dat fijn zijn, maar dan moet ik eerst even rondkijken.
Waar hebben jullie goede ervaringen mee wat betreft supplementen voor de gewrichten?
mooney schreef:Ik geef altijd al Smooth Locomotion van Sensipharm, werkt voor mijn idee wel goed.
Toen ik stopte met geven werden de klachten erger in ieder geval.
Maris schreef:mooney schreef:Ik geef altijd al Smooth Locomotion van Sensipharm, werkt voor mijn idee wel goed.
Toen ik stopte met geven werden de klachten erger in ieder geval.
Nou ja niet dat de klachten erger werden nadat je stopte natuurlijk. Maar je gaf smooth locomotion omdat je al artrose vermoedde al die jaren ?
Maris schreef:tegen stijfheid in de spieren wil omega 3 olie nog wel eens werken ( lijnzaadolie dus bijvoorbeeld). Heb je dat al eens gegeven ? Dat is gelijk ook ontstekingsremmend ivm de artrose....
En magnesium geven he, bij stijve spieren ! Als je paard dat tekort heeft zie je daarvan heel snel ( binnen 2 weken ) resultaat.
over spieren : http://zonne.infoteur.nl/specials/paarden-spieren.html
Linnx schreef:iemand ervaring met de equi guard spat warmte beschermers
????