Tot ze er vker onder waren geweest
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mexxuna schreef:suffie en zahlina; Ja ik ben me heel erg bewust van het feit dat ze nu erg goed beslagen wordt.
En als ik van Nassau negeer, en tóch over ga op Cytek, hoef ik ook nóóit meer terug te komen bij hun. En dat wil ik niet.
Ik laat haar op normaal beslag staan, en misschien inderdaad praten over het break over ijzer van van nassau.
Heel erg bedankt voor jullie antwoorden.
moskaichamp schreef:ik zeg ook blijf bij van nassau. ik heb cytek geprobeerd maar ben niet zo enthausiast
Mexxuna schreef:suffie en zahlina; Ja ik ben me heel erg bewust van het feit dat ze nu erg goed beslagen wordt.
En als ik van Nassau negeer, en tóch over ga op Cytek, hoef ik ook nóóit meer terug te komen bij hun. En dat wil ik niet.
Ik laat haar op normaal beslag staan, en misschien inderdaad praten over het break over ijzer van van nassau.
Heel erg bedankt voor jullie antwoorden.
alamaloeka schreef:als jij vind dat jou paard op cytek moet, of je wil het proberen, heeft jou hoefsmid daar toch niets over te zeggen? klant is koning. misschien loopt je paard wel 1000 maal beter op cytek, maar dat kan vannassau natuurlijk niet hebben.
ik vind het een beetje krom... iedereen mag toch zelf zijn hoefsmid kiezen???
CherokeeChum schreef:Ik denk dat paarden die hierop kunnen lopen absoluut geen ijzers nodig hebben
CherokeeChum schreef:knip...... Het is jammer dat dit ijzer zo gehypt word door mensen die absoluut niet weten hoe een hoef functioneert.
Ik denk dat paarden die hierop kunnen lopen absoluut geen ijzers nodig hebben
Grethal schreef:Mijn eindconclusie --> "Onze stal is zeer positief over Cytek, wij hebben een super mee-denkende hoefsmid die altijd bereid is goed te luisteren en te kijken om het paard zo optimaal mogelijk en met plezier te laten lopen"