Kreeg vorige week ook nog ff een rekeninkje wat ik niet aan had zien komen van bijna 2000.......dussssseeeehhhh ook ik ga het nieuwe jaa bijna failliet in
Nog niet zenuwachtig worden hoor, duurt nog twee weken
Anne_mieke88
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-12 12:10
wtf...2000? hoe kan dat nou?
Hoefsmit komt vanmiddag haar ijzers eraf halen... zodra de sneeuw weg is zet ik ze er weer onder...ik ga dan gewoon alleen stappen over de weg en niet draven....ik heb zelf nog ergens vijl liggen dus vijl af en toe wel ff bij.... Ik heb hem echt over moeten halen om vandaag te komen...zen vrouw was jarig en hij had het druk... dus ik zei " ja maar ik heb toch wel een streepje voor?" haha erg ben ik hé? maarjah anders komt hijmaandag pas en kan ik helemaal niets dit weekend....dus lekker in eigen belang gehandeld kan ik morgen mooi sneeuw foto's maken
Net weer naar de dierenarts geweest met Eelkje. Ze is voor 90 procent goedgekeurd en de dierenarts was tevreden. Ik mag weer rijden in de bak. Over 3 weken mag ik de linkergalop erbij pakken en over 5 weken de rechtergalop. Controle is weer over 8 weken. Maar het is dus bijna genezen.
Thnx voor je super leuke kerstkaart Heeft ere plaatsje in de kast
Anne_mieke88
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-13 10:11
Update:
Morgen naar de dierenarts... weer voor controle.
Spannend
Anne_mieke88
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-13 10:25
Vergeten hier een update te plaatsen maar ik heb super goed nieuws:
Eelkje is helemaal genezen verklaard... Ik mag dressuurmatig alles weer en over 3 maanden weer springen...Ik ben zo Blij!!!!!!!! Eindelijk na al die moeite kunnen we weer lekker vanalles gaan ondernemen....
Mijn doel is: lekker genieten en voor de lol een paar startkaartloze wedstrijdjes rijden en lekker naar het bos en naar het strand en lekker genieten
Ik wil alle trouwe volgers bedanken en jullie krijgen een likje van Eelkje... even als laatste spam een paar leuke foto's
hahaha.... tandarts is voor 2 maanden terug geweest en de foto is van 4 maanden terug... Ik zal het aan haar doorgeven
Anne_mieke88
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-14 13:47
even een update:
Inmiddels weer een scheur in het bot en een paar maanden herstellen verder. tussendoor ging het beter en hebben we ook kunnen rijden etc... maar nu is ze weer kruepel dus morgen weer naar de DA... moest het even van me af schrijven...
ja dat zeker.... elke keer als ik weer zo'n mooi filmpje van je facebook afspeel wordt ik echt jaloers... ik wil ook lekker trainen en doorgaan... was nt zo lekker bezig met 3 winstpunten op een rij en elke keer moet ik weer afkappen
kan me indenken dat je er van baalt! Ik ben blij dat ik weer rij, mijn vorige paard is bijna 2 jaar terug helemaal afgekeurd en niet meer bruikbaar voor de dressuur/springen of iets dergelijks. alleen het bos.
ik heb na het afkeuren ook ruim 4 maanden niks kunnen doen, dus ik snap je furstratie! vreselijk!
als je hoopt op een hoefzweer.... kan je dan niet ff je smid vanavond langs laten komen.... als t een zweer is kan ie hm eruit snijden..... of had je dat al bedacht? xx
zitten net nieuwe ijzers onder... en ze heeft wel eens vaker hoefzweer gehad... en dan loopt ze niet zo... ik herken haar "gebroken been loopje" inmiddels en denk echt weer een scheurtje....
(natuurlijk hoop ik dat ik het verkeerd heb) morgen weten we hopelijk meer...
Is het dan weer hetzelfde been en dezelfde plek wat je denkt?
Anne_mieke88
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-14 16:36
ditmaal weet ik het echt niet... ik wacht morgen even af
moyra
Geplaatst: 09-01-14 16:43
Wat rot dat het mogelijk terug is. Heb je topic door gelezen (zelf een paard met een hele lelijke beenbreuk) en moet eerlijk toegeven dat ik de rillingen kreeg hoe je het aangepakt had. Iedere eigenaar wil zijn paard het liefste buiten hebben natuurlijk maar soms is het verstandiger van niet. Mijn meisje staat al een jaar binnen en als ik er aan denk breekt mijn hart maar ik maak mij toch. Telkens weer wijs dat het voor nu beter is. Hopelijk kunnen wij binnenkort de operatie plannen en komt er een eind aam Dit zware proces, een jaar valt niet mee, niet voor het paard maar ik word het zo langzamerhand ook 'zat'.
Is het weer het zelfde been? Is er wat gebeurd of is het 'spontaan' ontstaan?
Het is nu haar Linkerachterbeen... Haar banden zijn slap waardoor ze op de voorhand compenseert.... doordat ze zo lang stilstond is alles gaan zakken en slapper geworden.... We staan nu onder behandeling bij de fysio...