Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het is niet niks om afscheid te moeten nemen van je vriend. Tuurlijk is dat enorm emotioneel!! Hij is nog wel van jou maar je brengt hem ergens naar toe waar je hem niet meer elke dag kunt zien en dat is onwijs moeilijk. Plus is de beslissing die je genomen hebt nu defitinitief en dat is ook heel moeilijk. Maar voor hem is het het beste... daarom doe je het ook. En als je wilt mag je van mij zeker je verhaal hier kwijt, hallo!! dat is ook een deel van een peesblessure! Ik vind het knap dat je die beslissing hebt genomen en als je hier je hart uit wilt storten moet je het zeker doen!! Heel veel sterkte meid!!
!
. Ik ben blij dat ik toen naar mijn eigen gevoel geluisterd heb en ben blijven stappen. Oja, de wei was ook geen enkel probleem, zolang hij zich rustig hield, dus hij blijft een uurtje of 5-6 naar buiten gaan.
Zo ik wou dat ik zo weinig kwijt was. Wat is precies het verschil tussen echo en scannen?
)?
JIPPIEEE