Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marcella schreef:Pavo Vital is een complete vitaminenkorrel bijvoorbeeld. Weet niet wat er daar in Belgie allemaal is van voer. Maar Marstall heeft ook een compleet vitaminenkorrel en dat is de Force.
Celia schreef:Edit : die vitaminekorrel, daar weet ik eerlijk gezegd ook niets over... Van welke merken heb je die dan wel?
paars schreef:dianalamboo schreef:De onderkant daarvan ziet er zo uit:het is een masker van het paardenkenniscentrum waarin we zelf een gaatje hebben geknipt. Na 24 uur om gehad te hebben was hij al echt dunner geworden en zagen geen grasresten in de korf. Stond ook suf in het land.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WQJILEF4.jpg
Heb de foto even gebruikt van een ander forum, daar had namelijk iemand ook zo'n masker gekocht. Persoonlijk vind ik dat wel heel kleine gaatjes hoor. Vind dat meer een muilkorf dan een graaskorf. Kan je niet een stukje afzetten en dat kaal laten lopen en hem verder arm hooi voeren? Van graszaadhooi kunnen ze behoorlijk veel eten en evengoed afvallen? Die structuur is goed voor de darmwerking.
Celia schreef:Marcella schreef:Pavo Vital is een complete vitaminenkorrel bijvoorbeeld. Weet niet wat er daar in Belgie allemaal is van voer. Maar Marstall heeft ook een compleet vitaminenkorrel en dat is de Force.
En die van Pavo is dan wel een goeie? Of bevat die net zoals de koeken ook zoveel suikers?
Pavo kunnen wij overal verkrijgen, maar Marstall ken ik eigenlijk niet, dus die waarschijnlijk dan weer niet.
Die pavo wil ik wel proberen
Citaat:Ik zou voor de F4F gaan, ik heb woensdag besteld bij paardnatuurlijk.nl en verzocht het donderdag pas op te sturen omdat er donderdag niemand thuis zou zijn. Vrijdag werd het keurig afgeleverd.
dianalamboo schreef:ja dat hebben we gedaan maar ze doet haar hoofd niet naar de grond. Brokjes in gras wil ze ook niet. Ze heeft hem nu weer op en vanavond gaat die weer even af zodat ze wat kan eten en dan gaat die weer op. Wie weet begint ze op een gegeven moment
Celia schreef:Marcella schreef:Pavo Vital is een complete vitaminenkorrel bijvoorbeeld. Weet niet wat er daar in Belgie allemaal is van voer. Maar Marstall heeft ook een compleet vitaminenkorrel en dat is de Force.
En die van Pavo is dan wel een goeie? Of bevat die net zoals de koeken ook zoveel suikers?
Pavo kunnen wij overal verkrijgen, maar Marstall ken ik eigenlijk niet, dus die waarschijnlijk dan weer niet.
Die pavo wil ik wel proberen
dianalamboo schreef:Kunnen jullie mij helpen. Wij hebben een te dikke pony en zijn bang dat hij straks hoefbevangen is. Doen aan strook begrazing (echt weinig) en krijgt verder niks bij. Hebben nu een graasmasker gehaald maar eet hier dus niet mee. Zelf gras erdoor heen doen accepteert ze niet. Gooit gelijk hoofd omhoog. Hoelang mag je het nu aankijken, want heeft al een keer 24 uur niet gegeten en was toen echt suf. Drinken heeft ze wel gedaan. Hoelang mag je het aankijken want een paard moet toch 24 uur per dag kunnen eten.