Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lien_87 schreef:Ik meld mij hier ook even. Na een val is er bij mijn merrie artrose in de hals geconstateerd en daarbij ook een scheur in 1 van de verzetwervels waardoor daar vrijwel zeker ook artrose zal ontstaan. Volgende week wordt er opnieuw een echo gemaakt om te kijken hoe we er voor staan...
Ik lees hier vooral verhalen van paarden met artrose in de benen, zijn er ook mensen met ervaring op het gebied van de hals?
Wat betreft voedingssupplementen zie ik door de bomen het bos niet meer. Er is zoveel te kiezen (ook qua prijzen), en ik heb het idee dat het vooral voor het beenwerk bedoelt is...
Story schreef:Haha oh dan houd het op ja! Bedankt voor het nakijken in ieder geval!
Ik ga hem gewoon eens bestellen denk ik. Hij is betaalbaar en de benodigde ingrediènten zitten er in ieder geval in, in tegenstelling tot de Glucohorse die ik nu voer.
Ik zal het laten weten mocht ik verandering merken. Maar daar gaan wel een paar weken overheen denk ik
EllenB schreef:Hallo allemaal, ik heb 2 paarden van 21. De ruin heeft een kapotte meniscus, maar loopt op dit moment erg goed. Daardoor pak ik 'em weer een beetje op en om problemen te voorkomen heb ik vandaag Dr Horse Gewricht besteld. Volgens mijn DA de beste die er is doordat er veel meer glucosamine inzit dan de meeste andere producten. Ik ben heel benieuwd of het wat gaat doen. Heb jaren geleden Glucosaminecomplex Speciaal van Groene Os gevoerd, maar had niet het idee dat het wat deed. Ben er na een jaar dan ook mee gestopt.
Mijn merrie is stijf en stram en af en toe echt kreupel. Zij krijgt straks ook Dr Horse en ik hoop echt dat ze wat vrolijker zal worden... dan heeft ze vast ook meer zin om af en toe eens wat te doen. Wil ze nu echt niet.
Iemand hier ervaring met dat spul?