Wel fijn trouwens dat ze nu weer goed loopt

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Zamero schreef:Wat een verhalen dames allemaal.
Gelukkig dat het allemaal weer iets beter gaat netje, hopen dat jullie in alle rust weer kunnen opbouwen
Ik heb me wel laten vertellen, dat bute een wat goedkopere oplossing is dan metacam.
Metacam is natuurlijk vrij duur.
En bute is ook niet zo makkelijk verkrijgbaar nu.
bloempjess schreef:Het veulen van mijn verzorgpaard heeft spat. Die is nu 1,5 jaar oud. Heeft Tildren infuus gehad, blijkt tot nu toe niet aan te slaan.
Alani schreef:Selena was 5 toen het geconstateerd was, en dat vonden ze toen al erg jong.
Achteraf had zij het ook al wel langer, maar ja je gaat pas onderzoek laten doen als het eigenlijk al te is.
@Vanessa
Om eerlijk te zijn zou ik er geloof ik een punt achter zetten. Ik weet niet of ik het daadwerkelijk zou kunnen, maar als ik het verloop van spat zie bij die van mezelf maar ook hier lees..........
Het is makkelijk gezegd voor mij omdat ik geen band heb met je paard. Mensen hebben het ook vaak tegen mij gezegd, maar goed ik heb ook gekozen voor behandelen. Van de andere kant is het wel zo dat het nooit beter wordt, alleen maar slechter. En dan denk ik die van jou is nog piepjong. Pff moeilijk hoor.
Vanessa83 schreef:Ik ben me daar ook zeker van bewust. Maar wil haar wel een kans geven en later geen spijt krijgen dat ik haar te snel heb laten gaan (voor mijn gevoel). Ik heb haar namelijk zelf gefokt, en ze is echt alles wat ik gehoopt had.