Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, zodat zij er ook nog wat extra aan kunnen verdienen. Kun je dus beter meteen de gewone Grand Meadows variant pakken als je het toch wilt voeren. linnie050 schreef:Is het ook belastend voor de organen of zo? Waarom is het zo dat je zoiets niet gelijk gaat gebruiken? Omdat er bv.ook een dikker laagje wordt aangemaakt....
Remember, ik betaal in vergelijking niet veel voor de Lubrichon. In de zomer staat ze op een 'simpeler' supplement, namelijk die van de EJ zelf. In de winter heeft ze net wat meer nodig en krijgt ze Lubrichon. Voer ik nou 2,5 jaar, ze doet het er goed op en de kosten vallen enorm mee.
, ik kom voor 2,2kg een retailprijs van 116€ tegen voor de Lubrichon Platinum en 98€ voor de GM Synergy. €16 verschil maakt de DA variant bijna 20% duurder

Maris schreef:Misschien kunnen we er eens een lijstje van maken ? Supplementen met HA ?
- cortaflex - ? HA
- NAF superflex + equiflexion van de paardendrogist- 9 mg HA
- Grand HA van Grand Meadows - 300 mg HA
- Mobility van Pavo - 125 mg HA
- Flexijoint van Equimins - 60 mg HA
- Equiflex HA liquid - eerst 600 mg, later onderhoud 300 mg HA
- ekyflex ( via de da ) - 85 mg HA
+ equine america HA solution - ? HA = cortaflex ! Geen dosering HA van te vinden
+ arthri- aid van nutri science - 125 mg HA Link http://www.nutri-science.nl/NL/gewricht ... riaid.html
- Lubrichon platinum
Er zijn ook nog meer producten met HA hoor ! Misschien dat anderen dit lijstje kunnen aanvullen ?
Mootje82 schreef:Ik geef mijn paard met artrose (overhoef en spat) Pharmahorse Glucosamine. Dit omdat hier geen suikers ( verwaarloosbaar) suikers inzitten. Mijn paard is nl ook hoefbevangen geweest ( afgelopen zomer). Dit maakt mij best beperkt in de keuze voor een goed supplement. Voorheen NAF 5 star vloeibaar gegeven.
HIernaast nog iemand voertips? Ik geef nu 3 scheppen Pavo Care4Life ( best een dure grap dus), maar hij reageert hier het beste op!