Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zahlina schreef:Gisteren zijn de foto's van onze merrie bekeken en is er besloten wat we gaan doen, veel is het niet.
Er is nog ee probleem gevonden op de foto's naast een kanteling van het hoefbeen en een lichte zinker zitten er ook het einde van het hoefbeen ook een hoedje.
Ze gaat weer terug op haar ijzer + nu eerst een leren zooltje, elke dag weer in het water.
Als ze op ijzers staat gaan we de bute terugbouwen om te kijken waar haar pijnspiegel ligt zodat we haar met een onderhoudshoeveelheid pijnvrij houden.
De sport is geen optie, risico is te groot, de huskamp methode geen optie omdat we het verband niet uit de hoef willen halen.
Het is nu zaak dat ze voet gaat kweken waardoor ze minder op haar zool komt te staan.
Als er intresse is heb haar foto's nu ook op de pc.
romeorowan schreef:Zahlina: ik ben ook benieuwd naar de foto's.
Hoe lang is ze nu aan de bute? Indiana heeft wel een aantal maanden bute gehad en dat is toen heel, heel erg langzaam afgebouwd.
Is ze nu ook drachtig? En zo ja, heeft de dierenarts nog iets gezegd over het medicijn gebruik in samenhang met de dracht?
Maar natuurlijk de belangrijkste vraag: hoe gaat het nu met haar?
Swift schreef:Met de stalhouder valt niet echt te praten, volgens hem kan het geen kwaad en daar blijft hij bij. Ik heb nu dus twee opties, hem er laten staan en hopen dat het goed gaat of hem er weg halen (uit de kudde waar hij al twee haar heel happy in is) en op een andere stal zetten. Het probleem is dat Tristan compleet panikeerd als hij in een box staat, hij moet dus zowel zomer als winter 24/7 naar buiten kunnen en dat is hier in de buurt bijna niet te vinden...
Ik weet dat kuil ook niet echt optimaal is, helaas is het (als je zoals ik je paard niet bij huis kunt houden) vaak toch een kwestie van keuzes maken...