Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Goldenhorse schreef:Ja ik lees zeker nog mee! Heel erg bedankt. Ik ga eens kijken wat ik met jullie advies kan doen.
Ben blij dat ik hier mijn verhaal even kan doen.
Hoefschoentjes heb ik ook al eens overwogen. Misschien is dat wel een goed idee, ik ga er eens naar op zoek. Hoe weet je wat de juiste maat is? Of moet dat door iemand opgemeten worden? Ik zal straks Google raadplegen hoor, ik vraag jullie ook de oren van het hoofd.Zal ook eens meer info inwinnen over de frog pads. Fotos maken is een beetje een probleem, ik zou haar dan naar een kliniek moeten brengen en die zijn hier niet erg dichtbij. Heb ook geen rijbewijs en we hebben ook geen trailer. Maar wat moet dat moet. Misschien is er wel een DA die aan huis fotos kan maken ofzo..Ik ga haar sowieso vanaf maandag wel weer pijnstilling geven. ik merk dat nu vooral het vriest ze weer veel moeilijker loopt, had het idee dat het ietsje beter ging maar nu de grond weer bevroren is komt ze bijna niet van haar plekje. Heb haar vandaag ook een wilgentak gegeven om op te knabbelen. Haar hoeven waren inderdaad eerst wel echt warm, en nu voelen ze gewoon normaal aan.De hoefsmid zei ook al dat haar hoeven niet meer warm aanvoelden. Misschien dat de bevangenheid dan wel wat is geweken, maar dat haar zolen inderdaad nog heel erg gevoelig zijn, en dan zijn misschien hoefschoentjes een uitkomst.