Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marleen5 schreef:Ik heb sinds vorig jaar te horen gekregen dat mijn paard lichte artrose heeft in twee halswervels. Hij is toen behandeld door een fysio op aanraden van de dierenarts. Daarna de training langzaam weer opgebouwd en ben mijn paard toen Ekyflex Athro van Audevard gaan voeren. Dit werkt voor mijn paard echt goed! Hij was veel minder stijf en bewoog een stuk soepeler! Maar aangezien dit erg duur is ben ik twee maanden geleden overgestapt op Glucohorse. Ik heb alleen echt geen verbetering gemerkt. Dus sinds van de week toch maar weer overgestapt op Audevard. Meerdere dierenarts hebben mij ook verteld dat dit het enigste is wat echt goed werkt voor paarden met artrose! Het is ook wetenschappelijk onderzocht. Mij werd verteld dat de rest wat op de markt te koop aangeboden wordt zonde is van je geld!
linnie050 schreef:Welkom Don_Zhivago
Het zit niet mee bij jou artrose en hko....
Ga jij je paard tijdje op rust zetten alleen de wei in en wat grondwerk of blijf je gewoon rijden ivm hko?
Heb je ook supplementen of zo gekregen zoja welke?
Maris schreef:marleen5 schreef:Ik heb sinds vorig jaar te horen gekregen dat mijn paard lichte artrose heeft in twee halswervels. Hij is toen behandeld door een fysio op aanraden van de dierenarts. Daarna de training langzaam weer opgebouwd en ben mijn paard toen Ekyflex Athro van Audevard gaan voeren. Dit werkt voor mijn paard echt goed! Hij was veel minder stijf en bewoog een stuk soepeler! Maar aangezien dit erg duur is ben ik twee maanden geleden overgestapt op Glucohorse. Ik heb alleen echt geen verbetering gemerkt. Dus sinds van de week toch maar weer overgestapt op Audevard. Meerdere dierenarts hebben mij ook verteld dat dit het enigste is wat echt goed werkt voor paarden met artrose! Het is ook wetenschappelijk onderzocht. Mij werd verteld dat de rest wat op de markt te koop aangeboden wordt zonde is van je geld!
Nou, ik geloof niet dat dat waar is.
Wel is het zo dat het per paard scheelt wat het beste glucosamine supplement is. Het ene paard doet het super op product A, terwijl dat voor het andere paard niets doet.
kennelijk werkte Glucohorse niet goed voor jouw paard, dat kan.
Snoevie schreef:Ik zie dat joint comp belooft gewrichten te smeren. Gezien de ingredienten lijkt dat me niet mogelijk. Dat t pijnstillend werkt heeft met de boswelia te maken toch?