Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marcella schreef:Dan zou ik toch eerder voor ijzers met stiftgaten gaan, maar dat is een persoonlijke keus. Ben bang dat je voor het snelle werk met springen te weinig grip gaat hebben.
tinker_sally schreef:Hoewel dit topic al een tijd stil ligt, hoop ik toch nog advies te krijgen.
Voor mijn tinkermerrie ben ik aan het rondkijken naar hoefschoenen. Het liefste wil ik haar niet laten beslaan, maar nu we meer gaan buitenrijden en ik merk dat zij absoluut geen bermpaard is. Gaan haar hoeven toch afslijten en merk dat ze al gevoeliger loopt.
Nu heb ik vandaag even snel haar hoeven opgemeten. De ene was 16cm breed en 16 cm lang, de andere was 16cm breed en 17cm lang. Nu moet ik er wel bij zeggen dat de hoefsmid binnenkort komt, 7 weken geleden is ze voor het laatst bekapt.
Maar waar ik nogal mee zit zijn haar mooie dikke sokken Momenteel is ze sokloos, maar wil ze weer wel laten aangroeien.
Nu zat ik zelf te denken aan schoenen van Cavallo, de hoefsmid die komt verkoopt deze. Dus als ze komt om te bekappen kunnen we ze gelijk passen.
En de Renegade is me ook aangeraden, maar dan moet ik na het bekappen de hoef meten of het gaat passen.
Kunnen jullie me advies geven over welke schoenen gaat passen bij grote hoeven en dikke sokken?
deedee19 schreef:Ik vind het juist wel fijne schoenen, maar helaas niet erg slijtvast. Als je meer dan 2x per week ze wil gebruiken gaan ze niet meer dan een jaar mee (bij mij dan) Vandaar dat ik toch weer op zoek ga naar easyboots.
kevje06 schreef:deedee19 schreef:Ik vind het juist wel fijne schoenen, maar helaas niet erg slijtvast. Als je meer dan 2x per week ze wil gebruiken gaan ze niet meer dan een jaar mee (bij mij dan) Vandaar dat ik toch weer op zoek ga naar easyboots.
heb je het over de cavallo's?
ik heb juist het omgekeerde, ik heb dat bij de easyboots.
op 2 na allemaal gaten in de zolen, en heb ze bij verschillende paarden, hun eigen setjes
de cavallo's die ik heb heb ik nu al een poos
en heb net weer 2 nieuwe setjes voor onze ijslander en nrps aangeschaft