Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heeft ie nu ook een andere kleur?
We hebben in de tussentijd alleen maar gestapt en wat losgegooit, weidegang is niet meer mogelijk bij ons op stal... Ik weet niet of iemand hier nog verdere ervaring meeheeft? Of zelf ook een paard (gehad) met zo'n erge vorm van spat? PBA_ schreef:Ik heb in je andere topic het over een tildren infuus gehad. Heeft je DA het daar ook over gehad? Voor de artrose is het goed om veel vrije beweging te hebben, eigenlijk voor de spat ook. Als het op de huidige stal niet kan dan zou ik voor de gezondheid van je paard kiezen en een stal kiezen waardoor het meer in de richting komt. Rust roest namelijk. Spat is een soort van artrose. Verder heeft je DA verder nog iets gezegd of aanwijzingen gegeven?

enniee schreef:ME; wat heb je een braaf paard zeg!heeft ie nu ook een andere kleur?
ik had verwacht dat ie veel donkerder zou worden, maar het valt mee, er is niet heel veel verschil, ietsje donkerder idd. Maar het is echt ideaal hoor, hij zweet nog steeds, maar is het ook zo weer kwijt nu, erg prettig toch wel!
haha
Sara was vorige week 2 keer 1e in de M2 met 2 winstpunten. Nu nog ééntje (maar uit ervaring weten we dat dit soms ook weer maanden kan duren als er weer een dipje tussendoor komt) en dan eindelijk over naar de Z. We denken dat Kiek het daar wat makkelijker krijgt omdat het dan in een 20x60 bak gereden wordt en ze geen heel korte bochtjes meer hoeft te draaien. We duimen dus gewoon flink door
Ik hoop binnenkort ook te mogen/kunnen starten met Vario, hij doet het zo goed! Met sprongen vooruit!
Liefst eerst nog met m'n andere bontje een wp in de M halen, dan mag ik met Vario gelijk het L1 in... zou wel fijn zijn, aangezien hij het wijken prima onder de knie heeft... sterker nog, hij kan dus ook schouderbinnenwaarts ben ik achter gekomen... ben benieuwd wat ie nog meer in petto heeft als ie straks helemaal op conditie is!!

Rubbermatten hebben wij vorig jaar ook gekocht en dat werkt inderdaad super. Ten eerste omdat het beter isoleert (warmer om op te liggen) en ten tweede omdat ze vlakker en droger staan (bij ons dan specifiek, omdat ze een geul met zand in haar box had, waar ik niet blij mee was).