Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rooslover schreef:Waarom mag je niet over het harde lopen? Normaal gesproken wordt dit toch juist aangeraden (of idg een vlakke ondergrond, niet te zwaar, wat dus al snel het straat o.i.d. wordt)
Ik lees hier nog steeds mee, mijn merrie heeft in januari groen licht gekregen om op de gaan bouwen, maar was toen hoogdrachtig. Veulen loopt er nu nog bij, en ben voor het eerst weer een rondje wezen stappen. Als het veulen er helemaal vanaf is ga ik weer opbouwen (poging tot, aangezien ze weer drachtig is).
liedjuh2 schreef:Ja daarom. Ik zit prima waar ik nu ben, hij is er ook zo vaak geweest dat zelfs de "nieuwe" stagiaires al weten wie het is als ik kom. Lekkere clown dat het is. Ik kom met mijn trailer het terein op en dan wordt mijn paard van de trailer afgehaald en hoef niks te doen. Ze vinden hem geweldig daar. Bovendien vind ik superfijn dat ze alles 100x uitlegt en alles laat zien enzo.
Hoewel ik niemand ken die maree niks vind, zullen er ongetwijfeld wel mensen/verhalen zijn. Ben ze alleen nog niet tegen gekomen :p
jjustangela schreef:Ik moet me hier helaas ook melden. Gister een echo gehad van de pees van mijn paard.
Een gat in zijn oppervlakkige buigpees. Hij krijgt nu metacam en ik moet er elke dag
compagel opsmeren, ook moet ik de pees elke dag twee x koelen.
De DA geeft geen garantie van beter worden helaas. Ik hoop toch zo dat de metacam aanslaat.