Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kevje06 schreef:levert die duitse site goed?
jammer dat de renegades daar duurder dan in nl zijn
de renegade toebehoren zijn wel stuk goedkoper dan in nl
en de cavallo's ook
na aantal snelle email van de hoefschoenenwinkel nu geen reactie toen ik vertelde wat ik wilde bestellen
word er moe van, wil 8 renegade schoenen, toebehoren voor mijn oude renegades en een paar cavallo's kopen maar hij reageert niet, wil geen geld verdienen denk ik zo
skessa schreef:gloves bevallen uitstekend.
Je kunt qua pasvorm altijd nog iets doen met de powerstraps. Als mijn paard net bekapt was had ik de powerstraps er wel op, naarmate de hoeven groter werden deed ik ze eraf.
_Elaine_ schreef:Goedeavond,
Sorry dat ik zo kom binnen vallen
ik heb het topic een beetje door gelezen, maar niet helemaal.
ik overweeg om hoefschoenen te kopen voor mijn shetlander.
nou heb ik al z'n hoeven ruwweg opgemeten, (naukeurige meting doe ik morgen)
en nu heb ik eigenlijk de keus uit de easyboot (de gewone) of de easyboot Epic.
wat mij vooral opvalt over bijna alle modellen behalve de easyboot en de renegade (die dus mijn pony helaas niet past) is dat ze allemaal de koot bedekken
nou vraag ik me eigenlijk af of het paard hiermee niet beperkt wordt in z'n beweging, en gaat het met warm weer niet erg broeien daar onder?
_Elaine_ schreef:Keona: bedankt voor je reactie.
het viel me op dat ze bijna allemaal hoog sluiten zoals de cavallo indd!
maar bedoel meer zoals de epic is.
paard heeft daar geen last van met lopen en het wordt daaronder dus ook niet echt warm ? ( ook niet als het warm zonnig weer is? )
_Elaine_ schreef:Cavallos hebben ze zoiezo niet in de juiste maat.
opzich is hij qua huid niet enorm gevoelig,
maar ben van plan ze alleen op het harde te gebruiken op dit moment alleen aan de hand, en later naast de fiets en voor de koets.
dus zit een beetje in dubio welke van de 2 het beste voor hem zal zijn.
worden de schoenen bij gebruik ook wat soepeler ?
want hij zit nu precies op t randje van maat pony. (hij is vorige week nog bekapt)
maar maat 000 zal hem veel te groot zijn denk ik.
rakni schreef:die easyboots zonder gaiters daar heb ik slechte ervaringen mee.
Op de weg bleven ze zitten, in de berm zeer zeker niet. In water verlies je ze direct.
Toen heb ik er de gaiters aan gemaakt (toen waren het dus epics) en ze nooit meer verloren. De maat was dus goed.
Uiteindelijk ben ik van de epics naar de glove overgestapt omdat ik ze niet zo makkelijk uit te trekken vond. ze zaten letterlijk als een huis maar waren veel gedoe om uit te trekken. De glove is de meest ideale schoen die ik heb gehad.