Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zamero schreef:Ja dat weet ik van Jazz, maar vaak is het wel zo als je ze eenmaal voor je gewonnen hebt.
Het echt super dieren zijn.
Heb een jazz merrie gereden en was echt een gevaarlijk beestje.
Probeerde alles en dan ook alles om je eraf te krijgen.
Maar als je haar eenmaal voor je gewonnen had, was ze zo heerlijk met rijden.
Deze merrie hebben ze uiteindelijk een paar weken geleden helaas door haar karakter en gevaarlijke omgang in laten slapen

De dag nadat ik hier geschreven had dat Kiek weer kreupel was, werden we gebeld door Academy Bartels of Sara mee wilde rijden in de clinic tijdens de trainingsmeeting. Meteen ja gezegd, met in mijn achterhoofd: hoe krijgen we dat voor elkaar ?? Twee weken de tijd om haar weer goed te krijgen. Meteen de hoefsmid gebeld, die gelukkig dezelfde dag kwam, haar ijzers wat meer naar binnengezet en heel hard gaan duimen dat dit het probleem weer zou oplossen (net als vorig jaar). De eerste week ging het maar mondjesmaat beter. Wel liep ze vrij snel weer helemaal zuiver aan de longe, maar erop vertrok ze in draf toch echt niet zuiver. Vervolgens is Sara haar eerst een heel eind gaan instappen (rondje om) en daarna in draf gezet, dat ging gelukkig steeds beter. Afgelopen maandag écht de proef op de som genomen (anders hadden we moeten afbellen) en haar in de les laten meelopen. Ik durfde niet eens te kijken en Sara nam ook érg de tijd om uiteindelijk weg te draven, maar het wonder gebeurde: ze liep helemaal goed
Afgelopen week haar rustig weer in training genomen en zaterdag was ze er helemaal klaar voor en hebben we een super-leuke dag gehad bij Bartels. Kiek schrok zich wel een hoedje toen het gordijn openging en er 300 mensen bleken te zitten, maar ze was uiteindelijk heel dapper en heeft zich keurig gedragen.
enniee schreef:Wat super leuk zeg!!
zal even in je profiel spieken benieuwd naar foto's van je peerd!
edit; wat een lekkerding!
Het is ook echt een lieffie