Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ash_ schreef:Zijn zemelen aan te raden om bij te voeren aan een hongerig paard exhb? Zodat hij wat meer vulling heeft.
Of zijn er andere opties. Hooi krijgt hij al veel
Ash_ schreef:Zijn zemelen aan te raden om bij te voeren aan een hongerig paard exhb? Zodat hij wat meer vulling heeft.
Of zijn er andere opties. Hooi krijgt hij al veel
Ash_ schreef:Maar dat moet je zelf weken en niet langer laten staan dan 12 uur toch? Want dan word het lastig voeren voor mij. We zetten altijd bakjes klaar op stal.
colinneke schreef:Jaaa en dan zijn we weer opgelucht.. tot de volgende bekapbeurt en begint het weer van voor af aan.
Vooral in het voorjaar; de "enge tijd"
Het is nu 2 jaar geleden dat Luuk Hb werd maar die zorgen zijn nog steeds niet minder.
Yvanka_ schreef:colinneke schreef:Jaaa en dan zijn we weer opgelucht.. tot de volgende bekapbeurt en begint het weer van voor af aan.
Vooral in het voorjaar; de "enge tijd"
Het is nu 2 jaar geleden dat Luuk Hb werd maar die zorgen zijn nog steeds niet minder.
Stille meelezer..
Voor ons is het nu ook ruim 2 jaar geleden en ik heb het ook nog steeds.
Morgen komt bij ons de smid en sta ook strak van de zenuwen..
Lienek schreef:Hoi, zijn er hier bokkers die ik een aantal vragen mag stellen voor mijn pws over hoefbevangenheid? Het zijn zeven vragen en het kost ongeveer 5 minuutjes om in te vullen.
Dyonne schreef:Lienek schreef:Hoi, zijn er hier bokkers die ik een aantal vragen mag stellen voor mijn pws over hoefbevangenheid? Het zijn zeven vragen en het kost ongeveer 5 minuutjes om in te vullen.
Mij mag je ook wel vragen.
Hier blijft het beeld hetzelfde. Ene dag kort en stijf in draf (komt niet eens in de buurt van afdruk voorhoef met achterbeen..), andere dag loopt ze prima na even opwarmen. Maar ik twijfel wel of het van de HB is, of dat het niet elders zit.