Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Nou ik had al tijdje verleden verteld over paardenbalen![]()
Nou m'n grootste nachtmerrie is uitgekomen...
Lief had al vaker last van RA. Even rust en het was weer goed maar het zat me niet lekker![]()
Tijdje geleden weer slecht, vorige week vrijdag ineens strompelen. Zaterdag DA paar dagen metacam en later naar kliniek voor foto's dachten bevangen
Vandaag dus gegaan voorhoeven oké niet bevangen wel nog dunne zool maar goed dan rij ik met hoefschoenen geen probleem
Ik wilde ra ook op foto dus dat gedaan, allemaal bottechnisch goed alleen verkleuring bij aanhechting tussenpees dus scannen
La als vergelijking voor ra, hij zet scan erop en vraagt; wat zijn je sport ambities![]()
Erg slecht bij aanhechting links nog erger dan rechts. Recreatief ook geen zekerheid...![]()
![]()
Kortom ze kan geen extra gewicht verdragen op achterhand, springen dressuur allemaal alleen heel licht. Ze is ook nog een bikkel schijnt dus alleen bij recreatie wil niet zeggen dat ze geen pijn heeft
En nu? helemaal poedersuiker gewoon ik ben gefrustreerd weet het niet meer en zit met m'n handen in het haar
Splinter schreef:Mijne staat ook dag en nacht, nooit verdikkingen gehad, maar aanhechtingen tussenpezen beide achterbenen slecht, ophokken vond ik geen optie, maar goed elke blessure is andersik laat over 3 of 4 maanden een scan maken om te kijken of het verbeterd
Splinter schreef:Lief laten scannen, ze is weer helemaal goed![]()
![]()
Mag gaan opbouwen, doe ik pas na zwangerschap maar hoe cool!!!
jjustangela schreef:Ik moet me hier helaas ook melden. Gister een echo gehad van de pees van mijn paard.
Een gat in zijn oppervlakkige buigpees. Hij krijgt nu metacam en ik moet er elke dag
compagel opsmeren, ook moet ik de pees elke dag twee x koelen.
De DA geeft geen garantie van beter worden helaas. Ik hoop toch zo dat de metacam aanslaat.