Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gemske schreef:Even een vraagje over de easyboots met gaither.
Ik heb nu de standaard easyboots (maatje pony), maar sinds een tijdje gaat er steeds een uit.
Mijn pony heeft relatief lange tenen en toch een klein voetje, waardoor ik de schoen moeilijk goed vastgeklemd krijg, zelfs met kleinstje maatje schoen, en zelfs als ze daarbij nog een sok aanheeft.
Dus ik zit nu te denken om bij die schoen een gaither te kopen zodat de schoen bij het lopen niet uitglijdt.
Twee vragen eigenlijk dan:
-is het mogelijk om een losse gaither op een standaard easyboot te knutselen?
-is dit de oplossing die ik zoek zodat de schoen niet uitglijdt bij normaal lopen?
Wat er gebeurt is dat ze eerst de hak neerzet, en daardoor glijdt de schoen steeds iets verder naar voren af.
Marloes_R schreef:Ik ben me aan het inlezen over hoefschoenen. Ik wil ze namelijk voor mijn grote maat shetlander..
Nou begreep ik alleen dat er voor shetlanders haast geen goede hoefschoenen zijn?
En hebben jullie gewoon zelf gemeten en daarna hoefschoenen besteld of iemand laten komen aanmeten?
Klopt het dat als een paard sleept, je geen hoefschoenen kan gebruiken?
Alvast bedankt
Marloes_R schreef:Dank jullie wel!
Poe, er zijn zoveel soorten en modellen...Ik vind het moeilijk om een keuze te maken.
Ze staat nu nog op ijzers, ik laat haar daar binnenkort vanaf halen.
Eens even goed inlezen, want wat de een niks vindt, vindt de ander geweldig...En dat vind ik wel een beetje lastig