Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nu weer een wat rustigere tijd tegemoet. Tussendoor wel nog gereden, en Vario gaat echt met sprongen vooruit! Ik longeer m nog steeds voor dat ik ga rijden, om zijn spieren wat op te warmen. Woensdag verbaasde hij me echt enorm!! Hij liep direct rad onder het zadel, nageeflijk en op eigen benen! Alleen de galop is nog een beetje van het plat door de bochten werk, omdat hij nog niet zo'n goede balans heeft daarbij. Maar ook dat gaat steeds beter

met bewegingen

(niet Vario hoor
) Maggie_Eddy schreef:CleovG: pin me er niet op vast, maar als ik me niet vergis, zal het paard in jouw geval er niet (snel) last van krijgen. dit omdat je paard er nog niks van heeft laten zien. iemand hier in het topic weet er meer van, zal eens effe gaan zoeken wie t was
Maar geloof dat er nog iemand was.. weet t niet meer.. Maar inderdaad, het zal vast en zeker voor ieder paard weer anders zijn, bij ieder paard zal het ook weer net anders verlopen en op een net wat andere plek zitten, met meer of minder of geen botwoekering.. ik denk dat een dierenarts de voor zover mogelijk, meest betrouwbare mening kan geven.

)