Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaya schreef:Het dieet zelf is niet moeilijk, maar als je al 5-6 jaar alles doet en dan toch weer tegen hbv aan loopt dan vind ik het moeilijk te bepalen wat dan nu toch weer zal moeten veranderen...
Kaya schreef:Het dieet zelf is niet moeilijk, maar als je al 5-6 jaar alles doet en dan toch weer tegen hbv aan loopt dan vind ik het moeilijk te bepalen wat dan nu toch weer zal moeten veranderen...
Kaya schreef:Gelijk met de foto's is ze getest op Cushing, Lyme en IR.
Cushing en Lyme heeft ze niet, IR duidelijk wel. Meer een bewijs van wat ik al jaren 'wist'.
@Marijuhhhhh: Ze hadden hier ook een liksteen van paardnatuurlijk maar daar doen ze niets mee. Een gewone paardenliksteen wel, de hymalayaliksteen is veruit favoriet, daarom geef ik die niet meer, die vreten ze in een oogwenk op, lijkt me ook niet goed. Maar de Magnesiumsteen blijft liggen, dan eten ze dus helemaal geen mineralen. Ook niet goed...
colinneke schreef:Jaaa en dan zijn we weer opgelucht.. tot de volgende bekapbeurt en begint het weer van voor af aan.
Vooral in het voorjaar; de "enge tijd"
Het is nu 2 jaar geleden dat Luuk Hb werd maar die zorgen zijn nog steeds niet minder.
Thirteen schreef:Ik heb hetzelfde probleem ... Haf is nu echt te dun ...
Ik geef 2xd een voederkan S&s , 1kan tarwezemelen, handje krachtvoer, voederbieten en hooi naar believen, iemannd raad wat ik haar nog kan bijgeven zonder daat ze te heftig wordt en geen kwaad kan voor haar hb verleden ?
(Pony is vorige maand ontwormd, dus dat is probleem niet )