Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Margee schreef:Dat zal dan aan het model hoef liggen, bij mijn paard zijn ze niet hoog. Ik vind juist bandjes heel vervelend, die draaien en krullen na verloop van tijd bij mij altijd... Bovendien heb ik met ronde hoeven minder keuze natuurlijk.
Eliine schreef:Oke even een vraagje hier. Iemand ervaring met dit product van de hoefschoenenwinkel?
http://www.hoefschoenenwinkel.nl/index. ... trail.html
Wil toch tussen de bekapbeurten door de zijranden van de hoef een beetje bij kunnen houden. Er komen namelijk nog wel eens haakjes aan de zijkanten waardoor de schoenen niet meer lekker aan gaan, en ik bang ben dat ze de schoen aan de binnenkant beschadigen. Nu ben ik alleen niet zo'n held met raspenEn kwam ik dus dit dingetje tegen. Lekker handzaam en veilig in gebruik (voor mutsen zoals ik die bang zijn om de hoeven te verpesten
) want je kunt er nooit teveel afhalen. Alleen... ik kan het nergens anders vinden dan bij de hoefschoenenwinkel. Er staat wel dat het in voorraad is en dat het mits voor 16.00 uur besteld de volgende (werk)dag al in huis is. Gok wagen..? Of heeft iemand nog een andere handige optie om de hoeven bij te houden zonder met van die grote raspen in de weer te moeten.