mysa schreef:Kymalin schreef:Wat?
Te kort bekapt over steentjes lopen.![]()
![]()
![]()
(een goed verstaander heeft maar een half woord nodig, dat hij ook nog eens tussen de regels doorleest.)
Soms ben ik wat traag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mysa schreef:Kymalin schreef:Wat?
Te kort bekapt over steentjes lopen.![]()
![]()
![]()
(een goed verstaander heeft maar een half woord nodig, dat hij ook nog eens tussen de regels doorleest.)
djoni schreef:@ kymalin Ja, maar ze loopt alleen op gras, maargoed. Ze staat nu in een klein stukje afgezette wei, met een flinke laag zand
djoni schreef:Het is echt hartverscheurend om te zien hoe je pony dappere pogingen doet om een paar stapjes te zetten, terwijl ze duidelijk pijn heeft.. Ik stond bij haar, en ik was bijna gaan huilen, zo erg vond ik het.. Maar misschien overdrijf ik ook wel.
WesseLady schreef:Edit, schapen mag je tegenwoordig ook niet meer zomaar houden. Ze moeten een nummer in het oor hebben en geregistreerd zijn. En daarvoor moet je ingeschreven staan. Het kan wel als particulier, maar schijnt best prijzig te zijn. Als je verder niks met schapen hebt is het wel een vrij kostbare oplossingAan de andere kant, schapen zijn wel erg gezellig
Victory-Boy schreef:WesseLady schreef:Edit, schapen mag je tegenwoordig ook niet meer zomaar houden. Ze moeten een nummer in het oor hebben en geregistreerd zijn. En daarvoor moet je ingeschreven staan. Het kan wel als particulier, maar schijnt best prijzig te zijn. Als je verder niks met schapen hebt is het wel een vrij kostbare oplossingAan de andere kant, schapen zijn wel erg gezellig
Schapen zijn kl#te beesten...Mijn ouders hebben schapen (komt eigenlijk omdat ik zo nodig schapen bij m'n pony wilde
), maar het zijn echte uitbrekers. Nadat we lammetjes hadden gekregen, wilde ik wel de "familie nr.3"(=Blértje, Zusje en Nr.3) overnemen, maar dat waren de allerergste. Ik heb ze mooi bij m'n ouders gelaten...
![]()
MaaikeUshi schreef:ik ben boos.
Iemand, wie weten we niet, niemand zegt watheeft de paarden eergisteren gras gegeven dat de dag daarvoor was afgemaaid. Onze paarden staan in een stal met 4 paarden, van 3 andere mensen. En langs de weg was gemaaid. Bij de stal komen soms de overburen of de buren langs.
Ik zwaar in de stress toen ik een berg gras bij Stan in de box zag liggen. Ik weet dus niet hoeveel hij heeft gehad in totaal, want niemand meldt zich.
Maar goed.... hij liep vandaag dus niet lekker. Gisteren is mijn verzorgster geweest, die zag niets, maar goed zij kent hem niet zo goed en weet niet zoveel van paarden (voor de rest schat van een mens, ben erg blij met haar).
Kijk ik naar zijn hoeven, waar ik net zo trots op was: hartstikke rommelig. Zool is wittig, krab er zo stukken uit.
Tja wat nu weer.
Hoeven goed schoongemaakt, zal morgen wat er rommelig uitzien eraf halen en de hoefsmid maar weer bellen.
Maar ik ben zo ontzettend boos. Wie geeft ze nu gewoon opeens gras en dan ook nog van dat net afgemaaide.
Dus we beginnen weer enigszins bij het begin. Stan's hoeven zien er nu veel slechter uit dan dat ze er maanden hebben uitgezien.
en het vervelendste vind ik nog dat hij gevoelig loopt. Bah.