Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sanso schreef:Ik kom hier meelezen!
Op de laatste pagina zie ik veel heen en weer over divers beslag maar zijn er in dit topic ook HB paarden die (natuurlijk) bekapt worden?
Wat is jullie ervaring hiermee?
sanso schreef:Ik kom hier meelezen!
Op de laatste pagina zie ik veel heen en weer over divers beslag maar zijn er in dit topic ook HB paarden die (natuurlijk) bekapt worden?
Wat is jullie ervaring hiermee?
xxxmh schreef:Afgelopen donderdag heeft ze nieuw beslag gehad. De dierenarts adviseerde zooltjes en een omgekeerd ijzer en de hoefsmid heeft er toch wat anders op gedaan: zooltjes, siliconen en haar ijzer is aan de voorkant iets dunner gemaakt en aan de achterkant een balkje geplaatst zodat daar meer op gedragen wordt. Vrijdag voor het laatst pijnstillers gegeven en gisteren heeft de eigenaar gelongeerd 15 min, veel gestapt en even gedraafd en toen liep ze redelijk zei de eigenaar.
Heb zelf vanmiddag even paar passen op het harde gedraafd en ze liep al een stuk beter, morgen ga ik haar zelf even longeren. Hoop dat het goed blijft gaan zodat we er binnenkort weer op kunnen!
Lotte_Wessel schreef:xxxmh schreef:Afgelopen donderdag heeft ze nieuw beslag gehad. De dierenarts adviseerde zooltjes en een omgekeerd ijzer en de hoefsmid heeft er toch wat anders op gedaan: zooltjes, siliconen en haar ijzer is aan de voorkant iets dunner gemaakt en aan de achterkant een balkje geplaatst zodat daar meer op gedragen wordt. Vrijdag voor het laatst pijnstillers gegeven en gisteren heeft de eigenaar gelongeerd 15 min, veel gestapt en even gedraafd en toen liep ze redelijk zei de eigenaar.
Heb zelf vanmiddag even paar passen op het harde gedraafd en ze liep al een stuk beter, morgen ga ik haar zelf even longeren. Hoop dat het goed blijft gaan zodat we er binnenkort weer op kunnen!
Wat fijn zeg en wat mega snel! Hier is de mijne nu 5 dagen van de pijnstillers af maar loopt wel erg stijf. Heb hem een mini beetje novacam gegeven maar voelt wel alsof ik nog weken af ben van longeren/ draven. Maar fijn dat die van jou zich al zo goed voelt! Hopelijk blijft dat mooi aanhouden
judithM schreef:Ik zou nog helemaal niet longeren maar hooguit rechtuit stappen. Zeker niet draven op harde ondergrond..