Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Heb net even in je profiel gekeken, en ben in totale verbijstering... en nu wil je vast weten waarom!
paars schreef:Heb er een combi van gemaakt, roodbeemd.... ik raakte altijd al in de war van die soorten, solly!!
Citaat:ik ben eigenlijk ook best wel nieuwsgierig
Buitenzinnig schreef:Citaat:ik ben eigenlijk ook best wel nieuwsgierig
Ze weet de spanning wel op te voeren hè?![]()
Vermoedelijk is ze verbijsterd dat mijn paarden niet veel eerder hoefbevangen zijn geraakt....(wegens chronisch te dik)
Echt, ik heb al ruim 30 jaar paarden en die waren nooit magertjes. Op advies van vooruitstrevende DA 25 jaar geleden al gestopt met krachtvoer en veel hooi gegeven. Daar werden ze buikig van en zeker ook wel dik, maar nooit last gehad van HB. Dit kwam als een totale verrassing...altijd aan gras laten wennen, altijd beweging gegeven....dik ja, HB nee...met niet 1 van het hele stel. En nu het bij de Fjord is gebeurd, blijft hij gevoelig. Je kunt je zelf wel voor je kop slaan dan.Maar goed, we zijn nooit te oud om te leren, Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald...etc. etc.
Zelf kan ik me 3 slagen in de rondte vreten, ik word niet dik....
Dat is dan niet automatisch op je paard van toepassing kennelijk...
Jannepauli schreef:Ja sorry, heb m'n dag niet...
niet alleen heb ik nu zelf ook HB ( lees voor de 'H' geen hoef maar heup - donders wat doet dat pijn), kwam vandaag m'n nieuwe supercomputer maar ik krijg de oude bestanden er niet in op de manier die ik wil (Windows7 en Office 2003 wil niet samen met m'n oude office 2000, verdorie) .. en om 't geheel af te ronden kreeg Pauli vanavond fikse koliek. Ik heb 'm even flink zitten knijpen, dat ging echt niet goed. Heftig, heftig.. Maar goed.. voorlopig is er weer rust in dit tentje, Pau staat nu weer kalmpjes op stal, te rammelen van de honger waarschijnlijk, want alles wat in 't lijf zat is er vanavond uitgespoten.
*zucht*
lolclub schreef:Jannepauli schreef:Zo... en nu willen jullie zeker weten.......... okay, okay, dat komt in een volgende post!
Het is inmiddels 2 uur later.....![]()
![]()