Opie1991 schreef:Ik denk dat de discussie van wel of niet verstandig is geweest om Het paard van de slacht te halen niet aan de orde is. De ts heeft ervoor gekozen om dit paard te nemen en haar vraag is wat zij met deze aandoeningen het beste kan doen qua behandeling. Ik moet zeggen dat ik het zelf niet gauw had gedaan maar heb wel respect voor mensen die dat doen terwijl je weet dat het je een hoop geld en verdriet kan kosten. Ik hoop dat er toch iets voor dit paard gedaan kan worden en ze er nog plezier van kan hebben want het is een leuk paard.
Ik vind het net mooi dat ElBalia het paard een 2de kans gegeven heeft! Mss was dat een beetje onduidelijk in mijn bericht. En natuurlijk kan je verschillende behandelingen proberen. Maar ik zou gewoon kiezen voor een injectie in het gewricht. Sommige paarden reageren daar erg goed op. Echter sommige ook niet omdat de artrose al te ver gevorderd is. En dan weet je ook direct van ok het is wel erg gesteld met mijn paard. Zo zie ik het! Als ElBalia graag een andere behandeling kiest, dan wens ik haar gewoon het beste en hoop ik echt dat het werkt! Het is gewoon door al die miserie die ik meegemaakt heb met mijn merrie... pfff ik wens het niemand toe. Daarom dat ik mss een beetje cru gereageerd heb. mijn excuses