Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nado schreef:Heeft iemand hier al ervaring met de easyboot backcountry gloves ? Een vriendin van mij in Zweden is hier erg enthousiast over, en ik ben benieuwd naar meer ervaringen.
Isapaardje schreef:Ik heb de back country in mijn hand gehad en vond hem ook te stug, veel klitteband, hoog op de hoef sluitend; in ieder geval voor Yoob niet de optie. Blij dat ik voor de gloves had gekozen uiteindelijk; voor hem de perfecte schoen voor de wagen.
Margee schreef:Isapaardje schreef:Ik heb de back country in mijn hand gehad en vond hem ook te stug, veel klitteband, hoog op de hoef sluitend; in ieder geval voor Yoob niet de optie. Blij dat ik voor de gloves had gekozen uiteindelijk; voor hem de perfecte schoen voor de wagen.
Dat zal dan aan het model hoef liggen, bij mijn paard zijn ze niet hoog. Ik vind juist bandjes heel vervelend, die draaien en krullen na verloop van tijd bij mij altijd... Bovendien heb ik met ronde hoeven minder keuze natuurlijk.
Margee schreef:Als je de maten bekijkt, zijn ze toch meestal voor ovale hoeven. Je moet dan altijd de breedste maat nemen en dan gaan ze bij mij (mijn paard dus) toch wel draaien. Maar iedere hoef is anders natuurlijk....... misschien ligt het zelfs aan de manier van lopen en neerzetten van de voeten.
Bovendien kan ik niet zo lang voorover staan emmeren met riempjes, dus kies ik ook voor gemak.
Het is echt jammer dat je ze niet ergens in een winkel allemaal bij elkaar kan zien en voelen met een goed advies erbij.
Odi schreef:Bedoel je grote "gewone" hooinetten met kleine mazen, denk 4 x 4 cm.? Dan weet ik wel een bedrijf in Duitsland die ze verkoopt. Moet ze hier zo'n beetje voor de hele buurt kopen. Kosten iets van 12,50 of 15 euro per stuk.
keona schreef:grote netten,dat los ik hier heel mooi op je neemt een aanhanger net klapt het dubbel doet de zijkanten dicht maken met touw(strotouw/of van d elastik van ht net),want deze haal je van het net af helemaal.dan als het dicht gebonden is doe je rechts en links een karabijnhaak en daar hang ik hem mee op.dan heb je een lang fijn mazig hooi net.in de opening om te vullen sluit ik ook met karabijnhaken.heel fijn systheem en goedkoop.want alles kun je bij de action kopen in principe
Margee schreef:keona schreef:grote netten,dat los ik hier heel mooi op je neemt een aanhanger net klapt het dubbel doet de zijkanten dicht maken met touw(strotouw/of van d elastik van ht net),want deze haal je van het net af helemaal.dan als het dicht gebonden is doe je rechts en links een karabijnhaak en daar hang ik hem mee op.dan heb je een lang fijn mazig hooi net.in de opening om te vullen sluit ik ook met karabijnhaken.heel fijn systheem en goedkoop.want alles kun je bij de action kopen in principe
Die was hier toen nog niet, ik heb ze al jaren!!!Ik heb er trouwens ook een stok doorheen gevlochten aan de bovenkant, hangt hij mooi strak......