Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lotte_Wessel schreef:Heb de glucobalance besteld want de mijne heeft nog steeds wel een dikkere kam dus hopelijk helpt het hierbij in ieder geval. Kan ik geven met wat natte luzerne en zijn maagbeschermer dus wel om het vrij arm te houden zegmaar. Ik week het hooi hier inderdaad ook al, zou dat dus wel genoeg effect hebben gezien hoge suiker gehalte? Gezien hij nog steeds een hardere kam heeft was ik bang dat hooi niet arm genoeg is. Verder kan ik niet iets veranderen gezien hij eigenlijk niets krijgt verder en alleen op stal of in de zandpaddock staat. Week hooi op moment minimaal een uur.
xxxmh schreef:Ook de laatste keer dat ik in dit topic wat deel..
Succes voor diegene waarvan de paardjes nog pijn hebben!
ElCamino schreef:Lotte_Wessel, staar je niet blind op Van Nassau alsjeblieft, in hun ogen zijn veel smeden met andere ideeen prutsers. Ik heb een heel goede smid gehad, ook erg eigenwijs, maar weet óók heel goed hoe het werkt met HB paarden. Mijn paard heeft destijds met zijn HB wel degelijk ook open teen ijzers gehad en het ligt per paard aan de situatie en mate van HB. Daarom moet een smid ook altijd de rontgenfoto's zien om zijn werk goed te kunnen doen.
kijk voor de grap eens op de fb pagina van Ronald Aalders, totaal andere wijze van werken dan van Nassau maar óók een van de betere smeden die er zijn. En ja, ook zijn er mensen die hem niks vinden, dat kan en dat mag.