Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isapaardje schreef:norton84 schreef:hij heeft er idd zin in maar helaas loopt hij denk ik nog steeds niet zuiver
kan zich idd beter voelen as hij geen pijn voelt
Nee maar dat zou ook helemaal apart zijn denk ik. De dierenarts had verwacht dat hij gewoon altijd een afwijkende gang zou houden omdat hij dat gewricht gewoon anders belast, maar daar is weinig meer van te zien. Dat naar buiten draaien en scheef wegzetten van zijn been, doet hij niet meer.
Hoeven zijn zowel door medicijnen als de overbelastingsbevangenheid ook niet meer wat het geweest is, en dan de artrose nog die niet plots na 8 weken weg zal zijn.
Dit alles bij elkaar genomen en dan dus dat hij zonder pijnstiller staat, doet hij het in mijn ogen helemaal niet slecht.
Wacht komende winter rustig af wat hij gaat doen; altijd spannende periode met harde grond en zo straks weer.
Berdien schreef:Guur en nat weer en mijn bejaarde vliegt in volle galop met vliegende wissels om de pas door de wei. Natte wei, regen en wind en ze stoof me een partij in het rondHad niet gedacht haar ooit nog zo uit haar plaat te zien gaan. Geeft wel aan dat artrose echt met pieken en dalen gaat, ze heeft slechte dagen gehad maar is nou weer zo ontzettend goed