). Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
, maar ik denk echt te weten waar ik mee bezig ben, anders ging ik wel weer over op traditioneel. Het zou mij tijd/werk besparen, maar .... mijn drijfveer is mijn paard. Haar ben ik verantwoording schuldig
). Die echt wel wat meer weet dan je bij een cursusje hier of daar leert. Ik heb daar ook niet zoveel mee persoonlijk (en dat geldt net zo goed voor TB door mensen met een cursus, want die zijn er ook
). opala schreef:Zoals zo vaak strandt het hiermee. Kritiek spuien, maar uitleggen hoe of wat, ho maar
LADPR schreef:Opala dat heeft niks met nb of tb te maken.
Eerlijk gezegd vind ik dat arrogant ja als jij na een cursus denkt te weten waar andere mensen jaren voor studeren
. opala schreef:Daarom mijn aanwezigheid in dit soort topics, wie ben ik? dat ik mijn paard beter kan helpen met mijn zelfbekapkunsten. Zo uniek kan ik toch niet zijn.
henny_w schreef:De eerdere foto's van Arabesk die wel eens op Bokt hebben gestaan in voorgaande jaren, vond ik allesbehalve je van het.
, ze zijn al jaren vrijwel hetzelfde. je roept dingen die niet waar zijn.
Arabesk schreef:Dan heb ik zeker zelf iets gemist, ze zijn al jaren vrijwel hetzelfde. je roept dingen die niet waar zijn.
Behalve toen ik hem net kreeg, toen had hij flares en een platte zool. Die verdwenen na enkele maanden natuurlijk zelfbekappen.

Twiggy2008 schreef:Tjezus, meen je dat echt, Arabesk? Dat die man dit soort dingen beweert????
Wat erg, zeg..... Wat een bullshit.![]()
Die man nodig ik hierbij van harte uit eens te komen kijken naar onze kudde in zeer grote wei.![]()
Mag 'ie zelfs eens zien hoe stil ze staan. Not.![]()
Ze trekken zelfs rond, hebben bepaalde rituelen, echt heel gaaf om te zien. En dat zijn hele gewone gedomesticeerde paarden.
Arabesk schreef:Waar ik wel van gruwel zijn professionals die hun vakgebied niet bijhouden en ondertussen maar wat lopen te blaten in vakbladen over iets waar ze dus overduidelijk nooit iets over gelezen hebben.
Arabesk schreef:henny_w schreef:De eerdere foto's van Arabesk die wel eens op Bokt hebben gestaan in voorgaande jaren, vond ik allesbehalve je van het.
Dan heb ik zeker zelf iets gemist, ze zijn al jaren vrijwel hetzelfde. je roept dingen die niet waar zijn.
Behalve toen ik hem net kreeg, toen had hij flares en een platte zool. Die verdwenen na enkele maanden natuurlijk zelfbekappen.
En Opala triggeren en opnaaien? Goh meestal word ik daarvan beschuldigd
Opvallend is wel henny dat jij in bijna ELK topic over NB de boel loopt af te zeiken en zwart te maken en aankomt met beweringen die niet waar zijn.
Arabesk schreef:"DE" hoefconferentie
Welke hoefconferentie? Die van de AANHCPbekappers, de UNHKCPbekappers, de Ned. ver. voor hoefsmeden?
en ik voel totaal niet meer de behoefte om me te verdedigen tegen jouw leugens.
.