Voor het eerst in de buitenbak! Zit er hier net op en ben even aan het stappen voordat de les begon, braaf paard Niet de beste foto maargoed, iedereen kan zien dat ik er weer op zit Deze week of als ze na volgend weekend weer thuis is komen er meer rijfoto's denk ik
@ Mareska, het is ook zeker een hele interessante en zeker ook een hele fijne en vriendelijke manier van rijden! Totaal anders dan ik gewend ben maar voor Wis werkt het dus ik moet me maar aanpassen hihi Niet dat ik dat erg vind, in tegendeel zelfs!
Thnx Lotte Wis is nu weer het brave lieve paard wat ze ook was toen jij er vorigjaar op zat heb ik nog foto's van trouwens, als ik het Wisje gedeelte in mn profiel vernieuw zet ik die er wel bij En het dekje staat haar idd echt super, staleigenaar zei dat ook meteen toen die Wis vandaag zag met het dekje!
Echt super!! Zo leuk om je weer op Wisje te zien en dan ook nog een lach op je gezicht Heerlijk dat Wis ook weer lekker braaf is,die voelt zich dus duidelijk hier ook prima bij. Het zal fijn zijn haar weer thuis te hebben,geniet ervan!!
Dit ziet er al super goed uit rens..hopelijk gedraagd ze haar eigen thuis ook zo voorbeeldig... Ze heeft er in ieder geval weer plezier in volgensmij...
Jullie zijn volgens mij echt weer aan het genieten van elkaar! Ik denk dat je wel blij zult zijn dat ze volgende week weer lekker naar huis komt en jullie vaker met elkaar aan de slag kunnen Blijf je dan wel bij hun lessen volgen of niet?
Thnx voor de leuke reacties Ik blijf wekelijks lessen bij Mireille en als er een clinic van Antoine of een van zijn leerlingen hier in de buurt is ben ik van plan die ook mee te rijden, dan moet het wel goed blijven gaan!
En Wis (én ik!) hebben zeker weer plezier in het rijden
Vandaag had ze het supergoed gedaan, had eerst in de bak gereden en daarna naar het bos geweest, echt zo lief was ze!! De hele rit naar huis met de trailer heb ik haar niet gehoord, ze was toch wel moe van het rijden geloof ik! Morgen eens proberen hoe ze het rijden thuis vind En misschien heb ik daarna ook wel weer nieuwe foto's!