Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sim0ne schreef:ja, als je die verhalen wel eens hoort over mensen die zelf even de Strasser methode hebben toegepast, verschrikkelijk om te zien, die paardjes kun je bijna afschrijven en ze vergaan van de pijn..... Tranen in mijn ogen krijg ik dan...
Kymalin schreef:Nou, welkom terug dan maar!Maar wat zit volgens jou scheef dan? Dat verhaal van Ivanhoe de "tinker" die zoals mensen die het verhaal gelezen hebben weten geen tinker maar een kwpner is?
Sim0ne schreef:
Dit wegsnijden van de zool enzo hoort echt niet bij het normale NB, zoals onze NB-er Wout Overbeke dat doet. Die komt helemaal niet aan de zool of aan de straal. Ik nam dus aan dat dit de Strasser methode was, lijkt me niet zo heel raar toch. Ik heb nog geen andere NB-er dan Strassers aan de zool en straal zien snijden hooor.......
mariekie schreef:Kolere zijn er echt mensen die zo bekappen
Kymalin schreef:Ik heb het hele verhaal gelezen hoor, en volgens mij heeft ze er op een gegeven moment toch echt een Strasser bij gehaald. En ik weet ook dat die mensen van de site natuurlijk bekappen daat geen voorstander van zijn heb die mailwisseling ook gelezen dus ik snap niet zo goed waarom je nou zo kattig doet