Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dynamiek schreef:Ach dat mag wel jho zeg maar dat je via mij komt dan zit het wel snor
Kymalin schreef:dynamiek schreef:Ach dat mag wel jho zeg maar dat je via mij komt dan zit het wel snor
maar ik KAN er geen berichten plaatsen van Bokt
Kymalin schreef:Vond ik ook, zal wel eens wat gaan rondvragen.
Even weer ontopic; Hoe gaat het met het dieet van Dynamiek? Wordt ze al wat dunner? En wat voer je haar nu? Kylian begint steeds meer model te krijgen, z'n buikje begint een beetje op te trekken en de welvaartsgleuf op z'n rug is verdwenen
Kymalin schreef:Vond ik ook, zal wel eens wat gaan rondvragen.
Even weer ontopic; Hoe gaat het met het dieet van Dynamiek? Wordt ze al wat dunner? En wat voer je haar nu? Kylian begint steeds meer model te krijgen, z'n buikje begint een beetje op te trekken en de welvaartsgleuf op z'n rug is verdwenen
Kymalin schreef:Als ik ook maar enige twijfel had of de zool geperforeerd werd dan zou ik absoluut niet een week op de hoefsmid zitten wachten maar meteen bellen. En als hij niet zou willen komen dan zou ik de dierenarts bellen.
dynamiek schreef:Ben ook wel benieuwd wie me wat over nieuw hooi kan vertellen en bevangenheid, welke snede het beste is om te kopen enz.
Softijs schreef:Net even langs geweest, ze liep nog steeds een beetje kreupel, maar minder als gisteren. Bedankt voor je tips, ik heb er veel aan gehad
Kymalin schreef:dynamiek schreef:Ben ook wel benieuwd wie me wat over nieuw hooi kan vertellen en bevangenheid, welke snede het beste is om te kopen enz.
Ik heb trouwens ook nog ergens gelezen dat als je hooi eerst een uur in het water legt, de aanwezige fructaan in het hooi verdwijnt. Misschien ook handig om te weten omdat het zo moeilijk is om aan oud hooi te komen!
Kymalin schreef:Ja, ik heb een bijzonder paard, een ruin met een gleuf![]()
Ja, zo'n soort deuk aan het eind vd rug, begind vd kont waar regen voor de vogeltjes in blijft staan
![]()
(overdrijven is ook een vak!).
Maarre.... de gleuf is nu weg!
dynamiek schreef:Gisteren er nog op gelet en mijngleufdier heeft ook een gleufme idd aan het eind een vogelzwembad