Verrekking bandjes hoefgewricht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:54

Gimli_ schreef:
Die onzekerheid, die doet het 'm inderdaad Aukelizzy! Vreselijk dat je weer in zo'n situatie zit!
Ik zal zeker voor je duimen, dat je dinsdag kan gaan en dat het allemaal meevalt.

Dank je. :)

Richtje

Re: Verrekking bandjes hoefgewricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 19:24

Na een paar keer zo'n klap blijf je onzeker inderdaad. Elk raar pasje twijfel je aan en vraag je je af of het wel goed is. Staan ze een keer wat duffer in stal dan normaal, dan zoek je er al wat achter.
Maar toch, krijg je ook elke keer weer hoop dat het beter gaat want dat is wat je eigenlijk wilt zien :j

En dan afwachten op een verhaal op de kliniek. Het ene moment kan je jezelf wijs maken dat het wel meevalt en dat je vast spoken ziet. Het andere moment neem je alweer afscheid in gedachten. En je kan niets behalve afwachten en hopen op het beste.
En heel soms bedenk je dat definitief slecht nieuws ergens ook wel heel veel rust zou geven. Maar toch wil je dat absoluut niet en eigenlijk niet eens denken.

Uiteindelijk is er gewoon maar 1 conclusie, het is vreselijk oneerlijk en je hoopt dat die 1,5 jaar vechten niet voor niets geweest is en zijn vruchten afwerpt.
De allermooiste beloning voor zo'n tijd vechten is natuurlijk als ze weer helemaal goed worden. Maar toch ben ik ook met de afloop met Poontje nog heel blij dat ik wel 2 jaar met hem gevochten heb. Ik kan mezelf niets kwalijk nemen en zal nooit denken 'wat als ik dit nog geprobeerd heb' en dat vind ik heel fijn :) Hoe slopend het ook is :(:)

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:11

Nou meiden ik ben net terug uit bodegraven, we zijn bijna 4 uur met haar bezig geweest. Ik kwam aan en moest haar rechtuit laten draven, en jahoor kreupel. Op de volte op het harde en het zachte was ze ook kreupel. Toen haar ondervoet uitverdoofd, en toen liep ze al een stuk beter, daarna de knie ook nog uitverdoofd en toen liep ze goed. Uiteindelijk nog een hoop onderzoeken gedaan en toen bleek dat haar blessure terug was. Wel iets minder heftig, maar toch een flinke terug/tegen slag. Ze is in haar ondervoet en knie ingespoten met ontstekingsremmers en de laatste 2 IRAP spuiten. Haar rug was een klein stukje geblesseerd en die is op 8 plekken ingespoten. Al met al nogal slecht nieuws dus. Sander wilde haar absoluut nog niet opgeven, dus dat zie ik maar als een positief iets. Maar ik ben er echt helemaal kapot van. Weer de medische molen in, ik ben het zo zat en wordt er zo moe van. Het mag gewoon maar niet lukken. Ze moet nu weer 6 weken boxrust en stappen op het harde. Dan terug en dan kijken we maar weer verder. Ik vind het wel heel moeilijk om er nu positief tegenover te blijven staan. Na de zoveelste terugslag durf je er eigenlijk bijna niet meer in te geloven.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:22

He bah wat een kl*tenieuws!

Weer dat afwachten, weer die onzekerheid. En ik kan me zo voorstellen dat je er even niet meer in gelooft. Aan de ene kant ben je natuurlijk opgelucht dat je (nog??) geen beslissing hoeft te nemen. Maar misschien is dit ergens ook nog wel veel moeilijker dan een beslissing moeten nemen en duidelijkheid hebben.

Dit is zo ontzettend moeilijk, heel veel sterkte :*

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:25

Ik heb een beetje een dubbel gevoel, aan de ene kant opgelucht dat je geen beslissing hoeft te nemen, maar aan de andere kant ga ik nu weer die onzekere fase in. En eigenlijk zit ik daar al 1,5 jaar in. Ik ben echt ff helemaal van slag nu, dat ik eigenlijk niet eens zo goed weet wat ik nu voel.

Dank je. :)

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:35

Herkenbaar :(:)
Het duurt gewoon te lang nu.... Je kan jezelf heel lang iets positiefs aanpraten en vol goede moed verder gaan. Maar soms (op dit soort momenten) is dat even op. En dat is lastig, zeker als je van jezelf gewend bent om positief verder te gaan.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:38

jeetje Aukelizzy, ik zag dit topic bij actieve onderwerpen en jouw naam kwam me bekend voor.
Toen ik in aug 2009 naar Bodegraven moest, moest jij ook,
wat ben je al een tijd aan het dokteren zeg, ik hoop echt van harte dat er over 6 weken een flinke vooruitgang is :(:) echt balen zeg :(:)

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 20:53

Aukelizzy schreef:
Nou meiden ik ben net terug uit bodegraven, we zijn bijna 4 uur met haar bezig geweest. Ik kwam aan en moest haar rechtuit laten draven, en jahoor kreupel. Op de volte op het harde en het zachte was ze ook kreupel. Toen haar ondervoet uitverdoofd, en toen liep ze al een stuk beter, daarna de knie ook nog uitverdoofd en toen liep ze goed. Uiteindelijk nog een hoop onderzoeken gedaan en toen bleek dat haar blessure terug was. Wel iets minder heftig, maar toch een flinke terug/tegen slag. Ze is in haar ondervoet en knie ingespoten met ontstekingsremmers en de laatste 2 IRAP spuiten. Haar rug was een klein stukje geblesseerd en die is op 8 plekken ingespoten. Al met al nogal slecht nieuws dus. Sander wilde haar absoluut nog niet opgeven, dus dat zie ik maar als een positief iets. Maar ik ben er echt helemaal kapot van. Weer de medische molen in, ik ben het zo zat en wordt er zo moe van. Het mag gewoon maar niet lukken. Ze moet nu weer 6 weken boxrust en stappen op het harde. Dan terug en dan kijken we maar weer verder. Ik vind het wel heel moeilijk om er nu positief tegenover te blijven staan. Na de zoveelste terugslag durf je er eigenlijk bijna niet meer in te geloven.

Goh, wat balen zeg. Heel veel sterkte en geluk :(:) Wel fijn dat Sander er nog steeds heil in ziet.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 21:15

Ja, Sander ziet het echt nog zitten... Hij baalde dat ik terug was maar is nog wel positief..Hij denkt (hoopt) dat het een tijdelijke (kleine) terugval is.. Ik hou me daar maar aan vast maar durf niet te hoopvol te zijn. Anders is de klap straks nog veel groter als het niet goed blijkt te zijn..Vind het ook zo sneu dat ze nu eerst weer op boxrust moet.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 21:18

Heeft ze veel moeite met boxrust? Of is het wel te doen?

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-10 13:45

Hè wat een vervelend nieuws meid, dat slaat wel weer even in hier!
Wel positief dat Sander haar niet wil opgeven, maar jeetje wat vervelend dat je gewoon niet uit die cirkel lijkt te komen.
En dan weer die boxrust en dat stappen.. :(:)

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:59

.
Laatst bijgewerkt door Meert op 17-10-22 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 14:07

@ Gimli, het is idd zo vervelend dat we die cirkel maar niet doorbroken krijgen. Het leek er even op dat het gelukt was maar helaas...

@ Richtje, Ze vind boxrust niet leuk, en vooral de eerste dagen wordt ze dan een beetje chagerijnig maar gelukkig legt ze zich er na een paar dagen wel bij neer. Ik denk ( en hoopt ) dat ik er meer moeite mee hebt dan dat Zhuf heeft. Ik ben haar wel ff iedere dag lekker aan het poetsen enzo, dus dan krijgt ze in ieder geval wel lekker aandacht. :)

@ Flosje, Ik hoop echt dat ze wat beter is volgende week. Zal voor je duimen. :)

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:26

.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 16:59

Spannend volgende week Flosje!

@AL, fijn dat Zhuf zich er na een paar dagen wel bij neerlegt. Blijft sneu natuurlijk :(:) Maar het maakt het (voor jezelf ook) wel nog moeilijker als ze er heel lastig van zou worden.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 20:18

Gelukkig nieuwjaar allemaal! :)

Zhuf begint nu al lastig te worden met stappen. Ze wordt echt super druk, dus ik hoop maar dat het tijdelijk is en dat ze straks weer wat rustiger wordt. Anders ga ik haar toch maar weer op de muisjes zetten, want ze loopt zo te steigeren en te bokken aan de hand, dat lijkt me voor haar ook niet zo goed.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-11 01:23

Gelukkig nieuwjaar dames!
Hopen dat het in 2011 allemaal de goede kant op gaat!

Balen dat ze nu al vervelend wordt AL, zou dan niet te lang wachten met muisjes, better safe than sorry, hoe lüllig ook..

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:03

.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:06

Aan de ene kant wil ik haar ook wel op de muisjes zetten, maar aan de andere kant, de vorige keer hielp het niet. En toen bleef ze in haar hoofd hartstikke druk, maar haar lichaam was wel slap door de verdoving met als gevolg dat ze dus achteroverklapte. Dus daar zit ik dan wel weer een beetje mee..

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:14

.

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 10:02

.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-11 12:35

Ik duim voor je Flosje!

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 15:28

@ Flosje, ze is nog steeds erg druk met stappen, dat zal ook wel zo blijven denk ik. Tot nu toe gaat het ( net aan ) nog zonder verdoving. Ze loopt wel te bokken en te steigeren aan de hand.

Ik zal voor je duimen!

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 18:15

.
Laatst bijgewerkt door Meert op 17-10-22 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 18:44

Hmmm gematigd positief dus Flosje. Hopelijk zet de vooruitgang zo door!

@AL, lastig he als ze zo druk zijn met stappen. Ik heb bij Poon er destijds wel voor gekozen om dan maar te sederen. Op een gegeven moment heeft hij zich er toch een keer bij neergelegd, de laatste boxrust periode hebben we na de eerste 3 dagen met sedatie, zonder sedatie af kunnen maken.