Gimli_ schreef:Die onzekerheid, die doet het 'm inderdaad Aukelizzy! Vreselijk dat je weer in zo'n situatie zit!
Ik zal zeker voor je duimen, dat je dinsdag kan gaan en dat het allemaal meevalt.
Dank je.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoe slopend het ook is

Aukelizzy schreef:Nou meiden ik ben net terug uit bodegraven, we zijn bijna 4 uur met haar bezig geweest. Ik kwam aan en moest haar rechtuit laten draven, en jahoor kreupel. Op de volte op het harde en het zachte was ze ook kreupel. Toen haar ondervoet uitverdoofd, en toen liep ze al een stuk beter, daarna de knie ook nog uitverdoofd en toen liep ze goed. Uiteindelijk nog een hoop onderzoeken gedaan en toen bleek dat haar blessure terug was. Wel iets minder heftig, maar toch een flinke terug/tegen slag. Ze is in haar ondervoet en knie ingespoten met ontstekingsremmers en de laatste 2 IRAP spuiten. Haar rug was een klein stukje geblesseerd en die is op 8 plekken ingespoten. Al met al nogal slecht nieuws dus. Sander wilde haar absoluut nog niet opgeven, dus dat zie ik maar als een positief iets. Maar ik ben er echt helemaal kapot van. Weer de medische molen in, ik ben het zo zat en wordt er zo moe van. Het mag gewoon maar niet lukken. Ze moet nu weer 6 weken boxrust en stappen op het harde. Dan terug en dan kijken we maar weer verder. Ik vind het wel heel moeilijk om er nu positief tegenover te blijven staan. Na de zoveelste terugslag durf je er eigenlijk bijna niet meer in te geloven.
Wel fijn dat Sander er nog steeds heil in ziet.

Maar het maakt het (voor jezelf ook) wel nog moeilijker als ze er heel lastig van zou worden.