Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Story schreef:Ik geef nu GlucoHorse. Was er in het begin wel tevreden over maar nu werkt het eigenlijk niet echt meer.
Ik wilde zowiezo ook een supplement gaan proberen waar o.a. ook MSM en chondroitine in zit en eens kijken of dat misschien beter aanslaat. Waar bestel jij de Lubrichon? Ik had even gegoogled maar daar zit ook wel een goede dosering glucosamine en MSM in. Dat spreekt me ook wel aan om eens te proberen. En zeker als jij het positief ervaart.
@ Simsco, wat fijn om te horen! Bij mij ging het ook erg goed totaan dus een paar weken geledenIk hoop toch nog een weg te vinden waardoor ik mijn pony toch nog een tijdje kan rijden. Hij is nu 15 en nog in zijn koppie lang niet toe aan pensioen.
Hmm.. ga nu toch wel nadenken over het eventueel verhuizen van mijn paardje...
Story schreef:Ik hoop het ook. Bij Gluco Horse wordt beweerd dat alleen Glucosamine voldoende zou moeten zijn. Maar ik begin hier steeds sterker aan te twijfelen. Ik ga wat betreft supplementen maar eens wat anders proberen inderdaad! Ik zal ook eens googlen op Equi Mobility. Misschien is dat ook wel wat voor mijn pony. De kosten vallen ook nog wel erg mee, zeker als je daar 3 maanden mee doet!
Story schreef:Haha ben al bezig geweest met googlen!
Klinkt erg goed. Staat er toevallig ook op de verpakking hoeveel glucosamine, msm en chondroitine er in zit?? Ik heb al een 2kg verpakking in de aanbieding gevonden dus ik ga hem denk ik wel bestellen! Veel goede dingen over gelezen inderdaad ook hier op bokt via de zoekfunctie. Ook veel Dierenartsen die dit supplement aanraden. Denk dat het ook maar een kwestie van proberen is. Maar ik ben dan wel verkeerd geïnformeerd over dat alleen Glucosamine voldoende zou zijn. Maar denk inderdaad dat het bij mijn paardje niet voldoende is. Thx voor de ideeën!