Bandida schreef:Rana schreef:en deze methode is gebaseerd op vertrouwen en wederzijds respect, als je geen wederzijds respect hebt, ook niet de mogelijkheid om deze houding aan te nemen.
Het word niet bereikt door dwang en overmacht en pijn
Met pijn en dwang creeer je angst. Ik zie geen angst....
Kan best, maar het gaat nog steeds over dat filmpje, en als ik dat zie is vertrouwen en wederzijds respect niet meteen het eerste waar ik aan denk.
Dat filmpje ik ga het gewoon nog een keer zeggen, want geloof dat het niet helemaal begrepen wordt en lees goed het is mijn mening: is gemaakt met DESTRUCTIEVE bedoelingen, de ts is langs de zijlijn gaan staan met de intentie te fotograferen om een negatief beeld te schetsen. Zo kan ik ook bij haar langs de zijlijn gaan staan. IK hecht dus totaal geen waarde hieraan. Als ik mijn vinger langs me neus haal kan je ook een foto nemen alsof ik er uit loop te vreten. Graaf ik dan ook dag en nacht in me neus??

Dus dan moet je wel kiezen... Of je hebt het over rollkur, of je hebt het over het filmpje.
"
Hadden de ruiters dat wel graag dat er zomaar foto's werden getrokken?
Door deze paarden als psychisch niet in orde te bestempelen, maakt het voor mij alleen maar een naarder gezicht. Blijkbaar is dat een vrijbrief om er maar alles mee te doen wat je wilt