Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
michelle___ schreef:Die van mij kreeg deze msm:
http://www.paarden-tandarts.nl/Pagina's/plusvital.htm
Maar die is vorig jaar ziek geweest, koliek & een virus, dus is toen erg afgevallen en eigenlijk niet meer echt aangekomen.
Luz_ElenaE schreef:Ik moest in de bak opbouwen en stappen aan de hand mocht wel op het harde. Ik kreeg een strikt schem mee waarin precies stond wat ik mocht doen en daar heb ik mij strikt aan gehouden.
Mies hebben ze bij jullie geen diervoeder speciaalzaak? Ik vraag altijd aan hun wat ik moet voeren hij weet ook wat de voedingswaardes zijn van het gras en voordroog bij ons op stal dus krijg zo best gericht advies.
Linsey_X schreef:Ik rijdt er ook niet aan. Hij mag gewoon lopen zoals hij wilt. Vraag wel wat
stelling rechtsom aan gezien hij zelf linksom gebogen is en anders gaan we vierkant door de bochten.
Hij heeft heel snel spierpijn dus de eerste dagen was hij onwijs stijf maar hij gaat
nu steeds "soepeler" lopen. Nog steeds aan een lange teugel maar hij zoekt nu wel zelf
mijn hand wat op.
Soms pak ik een stukje tweede hoefslag mee en dat doet hij eigenlijk heel makkelijk.
Op het moment krijgt hij alleen grasmix. Waarbij 's ochtends Pavo nerv control en 's middags
vitamine E + seleen.
Leetje1996 schreef:Ik vroeg me af of jullie mij advies kunnen geven
Maandag pakte ik mijn verzorgpaard kreupel uit het land, maar echt een bult of opgezwollen plek kon ik niet vinden, alleen haar knie was iets warmer, de dag daarop was de warmte weg, maar ze loopt nog steeds kreupel, ze staat gewoon elke dag in het land, maar er word niet meegereden.
Elke dag koelen we haar been 15 min ongeveer.
Iemand tips wat ik nog meer kan doen? Of wat het zou kunnen zijn?