Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Swift schreef:Ik zit in Friesland dus veel heb je er niet aan maar onze hoefsmid is Martijn Verweij, hij komt al jaren bij ons hij werkt echt heel snel waardoor ik soms wel eens mijn twijfels had (daar was ik ook snel van genezen naar een paar keer een uitstapjes naar een andere hoefsmid met mijn Haf) maar hij zet ze altijd wel super mooi op hun voetjes. De hoefjes van onze shet heeft hij dus op gevoel (want we wisten toen niet van de kanteling, alleen maar dat ze bevangen was geweest) ook super goed bekapt.
Het is echt een hele opluchting, we hadden met alles rekening gehouden behalve met dit. Dit is bijna te mooi om waar te zijn! We er ook nog helemaal van in de war maar vooral ontzettend bij natuurlijk! Onze oudste dochter mocht nu weer even op haar rug zitten (nu we weten dat dat kan zonder schadelijk te zijn) ze wilde er niet meer af en zat helemaal te stalen en knuffelen, heerlijk om te zien!
Dennis schreef:Ik voer mijn ex-bevangeners Subli omega 369 als ze wat voller mogen.
Afgelopen augustus zelfs een merrie met veulen aan de voet die al schraal was, en accuut bevangen. Helemaal stoppen met voeren wou ik niet omdat ze al zo schraal was en er een dik vet veulen aan had hangen. Toen kreeg ze de omega, vitamine korrel en medicatie (en haar veulen flink veulenbrok, in de hoop dat die daardoor minder bij moeder weg ging halen, niet voor haar eigen dikke billen).