Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lotje5lotje schreef:@ countrygirl: leuk die rode!
ik had ook al gekeken om ze in Usa te bestellen, maar komen daar geen invoerrechten bij dan??
En waar heb jij ze besteld? Vast bedankt voor de info!!!
keona schreef:Odi schreef:Heb Renegades hoefschoenen en ben er totaal niet tevreden over. Gaan draaien, zowel voor als achter. Heb de schoenen laten aanmeten en laten aanpassen. Aan 1 hoef blijft de schoen goed zitten en dat is haar bokhoefje??? Wil ze verkopen, mocht je interesse hebben.
ja welke maat heb je
countrygirl schreef:lotje5lotje schreef:Heb jij toevallig een foto van jouw paard met de schoenen om??
Bedankt vast voor de info.
[ Afbeelding ]
Zoals je ziet rode renegades. Ben super tevreden. Aangezien ik zelf bekap heb ik gewoon de voet op een papier gezet, een omtrek getekend met een potlood, en toen de juiste maat opgemeten. Daarna heb ik ze zelf besteld in de USA, aan de fabriek.
Renegades zijn m.i. niet zo geschikt voor hele ronde hoeven, dus b.v. 13 x 13.
Dit paard heeft 11 cm breedte en 13 cm lengte. Ze blijven perfect zitten, ook in volle galop heuvels op etc.etc.
countrygirl schreef:keona, oh, OK. Dus toch iemand met ronde hoeven en positief over Renegades!
Ik denk dat ik die cutback heb. Die kun je idd. nog ietsje beter afstellen.
lotje5lotje schreef:Ik heb 2 bedrijven gemailt in Nederland, maar ze reageren allebei niet. Je zou toch denken dat die bedrijven graag iets willen verkopen in crisis-tijd....
Ik heb ook een bedrijf in duitsland gemailt, en die heeft gezegd, n.a.v. foto's dat mijn paard te lage verzenen heeft...........nu snap ik het echt niet meer. Mijn paard heeft absoluut geen lage verzenen, gewone hoeven. Volgens de amerikaanse site zijn de Renegades juist geschikt voor de wat lagere verzenen, of ben ik nou gek???
lotje5lotje schreef:Ik heb 2 bedrijven gemailt in Nederland, maar ze reageren allebei niet. Je zou toch denken dat die bedrijven graag iets willen verkopen in crisis-tijd....
Ik heb ook een bedrijf in duitsland gemailt, en die heeft gezegd, n.a.v. foto's dat mijn paard te lage verzenen heeft...........nu snap ik het echt niet meer. Mijn paard heeft absoluut geen lage verzenen, gewone hoeven. Volgens de amerikaanse site zijn de Renegades juist geschikt voor de wat lagere verzenen, of ben ik nou gek???