Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Swift schreef:Nee dat is nou juist het probleem, mijn DA (waar ik meteen na de eerste keer wild rennen al contact mee heb opgenomen) zegt dat het niks uitmaakt... Hij zegt alleen maar dat het fijn is dat de pijnstiller zo goed werkt. Volgens zowel DA als hoefsmid moet ik haar absoluut niet opstallen omdat beweging juist goed is voor de doorbloeding.
Ze liep daarna inderdaad weer al vanouds dus wijdbeens en stijf achter, dat was niet erger dan hoe ze voorheen liep maar door de pijnstillers was dit kreupele loopje wel weg en na het spelen was het dus weer terug.
Ik zal morgen wel weer even contact opnemen met de DA van de kliniek, die lijkt het wel serieus te nemen en er verstand van te hebben, zijn advies zal ik dan maar gaan volgen.
FahyaFemke schreef:snachts is er als het goed is GEEN fructaan aan maak. Daarom zette ik de mijne ook een poosje snachts wel op de wei en overdag niet.
hoop ook dat het goed afloopt. ergens denk ik: veel bewegen, zodat de afvalstoffen goed afgevoerd kunnen worden. niet ineens stilstaan, toch?